۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۵
کد خبر: ۷۵۱۹۳۵
نمایشگاه مطبوعات؛

نامزدی اساتید حوزه در انتخابات خبرگان رهبری، موجب تقویت نهاد انتخابات می شود

نامزدی اساتید حوزه در انتخابات خبرگان رهبری، موجب تقویت نهاد انتخابات می شود
قاضی دیوان عالی کشور با تأکید بر ضرورت حضور اساتید حوزه و طلاب فاضل در نامزدی انتخابات خبرگان، این حضور را سبب تقویت انتخابات دانست و مشارکت بالا در کشور را نیز حمله ای به دشمن توصیف کرد.

حجت الاسلام والمسلمین علی رازینی از قضات دیوان عالی کشور با حضور در غرفه خبرگزاری رسا در نمایشگاه رسانه های ایران با تبریک اعیاد شعبانیه بیان داشت: مجلس خبرگان ظرفیت بسیار بزرگی دارد و آن علمای تحصیل کرده ای هستند که فضل بالایی دارند. این انتخابات خبرگان ظرفیتی بسیار مهم است که مورد غفلت طلاب قرار گرفته است زیرا بسیاری از طلاب می توانند در آن ثبت نام کنند و خود را بسنجند.

وی از لزوم حضور طلاب در انتخابات خبرگان و احراز اجتهاد سخن گفت و ادامه داد: طلاب با مدرک اجتهاد می توانند به اسلام خدمت کنند زیرا این امر بیانگر سواد آن ها است که می توانند علاوه بر تدریس در دانشگاه ثمرات تبلیغی و علمی داشته باشند.

نامزد مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تعداد کم کاندیداهای خبرگان از ضرورت حضور پرتعداد اساتید سطوح عالی و طلاب صاحب فضل در این انتخابات سخن گفت و این حضور را سبب تقویت نهاد انتخابات دانست.

حجت الاسلام والمسلمین رازینی در پایان انتخاباتی با مشارکت بالا را امری بسیار مهم در دفاع از کیان کشور دانست و آن را بالاتر از هر حمله ای به دشمن توصیف کرد.

ارسال نظرات