۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۴
کد خبر: ۷۵۱۶۵۶
به همت خبرگزاری رسا؛

نشست تبیینی «راهکارهای افزایش مشارکت انتخابات» برگزار می شود

نشست تبیینی «راهکارهای افزایش مشارکت انتخابات» برگزار می شود
نشست تبیینی «راهکارهای افزایش مشارکت انتخابات» با حضور فرهیختگان و مدرسان حوزه و دانشگاه در سالن جلسات خبرگزاری رسا برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، نشست تبیینی مشارکت، رقابت پشتوانه ایران قوی با عنوان «راهکارهای افزایش مشارکت انتخابات» در راستای نقش فعال این رسانه حوزوی در امر شور آفرینی و ترغیب مردم به حضور حداکثری در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار می شود.

این نشست با حضور فرهیختگان و مدرسان حوزه و دانشگاه در روز شنبه 28 بهمن ماه ساعت ۱۵ در سالن شهید دهقانی خبرگزاری رسا، واقع در بلوار بهشت پلاک ۹۵ برگزار می شود.

گفتنی است، خبرگزاری رسا از هفته ها قبل اقدامات رسانه ای خود را برای نقش آفرینی فعال در امر انتخابات آغاز کرده و افزون بر راه اندازی پرونده ویژه «انتخابات؛ ایران مقتدر» نشست های مناظره ای و نیز نشست های تبیینی را با حضور نمایندگان احزاب و فعالان سیاسی و نیز گروه های مرجع حوزوی از جمله خطبا و مبلغان، فعالان رسانه ای، اساتید حوزه، بانوان حوزوی و دیگر گروه های مؤثر برگزار کرده و محصولات متنوعی را انتشار داده است. 

لازم به ذکر است انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به صورت همزمان یازدهم اسفندماه در سراسر کشور برگزار می شود. 

نشست تبیینی «راهکارهای افزایش مشارکت انتخابات» برگزار می شود

 

ارسال نظرات