۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۲
کد خبر: ۷۵۱۱۸۵

پوستر بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران رونمایی شد

پوستر بیست و چهارمین نمایشگاه رسانه های ایران رونمایی شد
پوستر بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‌های ایران، رونمایی شد.

به گزارش سرویس فرهنگی اجتماعی خبرگزاری رسا، پوستر این نمایشگاه به دست محمد روح‌الامین، طراح مطرح کشور، طراحی شده است. این پوستر با حضور فرشاد مهدی‌پور، معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی، احسان حامد مقدم، مدیر اجرایی بیست‌وچهارمین نمایشگاه رسانه‎های ایران و محمد آقاسی، دبیر کمیته رویدادها و نشست‌های این دوره از نمایشگاه رونمایی شد.

طراحی این پوستر به گفته روح‌الامین به سبک سورئال انجام شده است تا نمادی از عصر نوین رسانه باشد. او گفت:« در کار گرافیک آنچه مهم است عنصر سفارش دهنده است که بتواند یک تصویر سورئال را تایید کند. خوشبختانه در این فقره اخیر، سفارش دهنده این طرح را درک و تایید کرد. من سعی کردم این اثر سورئال برای بیان رسانه‌های جدید گویا باشد.»

او با بیان اینکه رسانه‌های جدید شباهتی به رسانه‌های گذشته ندارند، گفت:« رسانه‌های جدید بیشتر شبیه به روبات شده‌اند، یعنی در کنار پخش صدا و تصویر، همه چیز را ضبط می کنند و من سعی کردم این شکل جدید رسانه را در قالب تصویر ترجمه کنم.»

طرح پوستر به شکل روزنامه‌ای است که قلب آن میکروفن است و یک هدفون روی سر آن است ئ به گفته روح الامین این طرح می‌تواند ترجمه انسان رسانه باشد.

ارسال نظرات