۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰
کد خبر: ۷۵۱۱۴۵
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان: 

شهدا الگوی همه ما هستند

شهدا الگوی همه ما هستند
حجت الاسلام هاشمی گفت: شهدا الگوی ما هستند و امروز نیز همه ما باید تلاش کنیم در مسیر شهدا قدم برداریم و در حفظ ارزش ها نقش آفرینی کنیم. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام هبت اله هاشمی، شب گذشته در مراسم یادواره شهدای انقلاب اسلامی در مسجد امام حسین(ع) محله ماسور با گرامیداشت نام و یاد شهدا بویژه ۵۴ شهید محله ماسور و ۶۹ شهید دهه مبارک فجر ضمن تبریک ایام دهه مبارک فجر و فرا رسیدن عید مبعث و همچنین تسلیت سالروز شهادت امام کاظم(ع) گفت: به فرموده امام کاظم(ع) شعیه همچون الماس است و ذات پاکی دارد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با بیان اینکه همه شهدا با جمله یا فاطمه و یا حسین شهید شدند، عنوان کرد: همه شهدا دور محور و ستون سیدالشهدا هستند.

وی با اشاره به اینکه همه شهادت امام حسین(ع) را الگو قرار می دهند چون مکتب است و این مکتب الگوی همگان است، ادامه داد: امروز در تاریخ و کشور ما چون پرچم امام حسین(ع) بلند شده است قطعا در مقابل آن یزید و معاویه است و ما در مقابل این پرچم قیام می کنیم و جوانان ما برای دفاع از خاک و ناموس و دفاع از مکتب امام حسین(ع) این پرچم را به دست گرفتند.

حجت الاسلام هاشمی ادامه داد: شهدا برای حفظ انقلاب شهید شدند و فرزندان آنان نیز این مکتب را احیا ساختند و این مکتب جز با خون نمی ماند.

وی با بیان اینکه شهدا الگوی همه ما هستند، عنوان کرد: شهدا برای حفظ این مکتب خون خود را تقدیم کردند خدای متعال توفیق دهد که بتوانیم خودمان را به مکتب اهل بیت(ع) نزدیک کنیم و در راه شهدا قدم برداریم.

 

ابراهیم بهروج
برچسب ها: شهدا الگو لرستان
ارسال نظرات