۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۷
کد خبر: ۷۵۰۶۸۴
به همت خبرگزاری رسا؛

نشست «موسم حج بستری برای صدور انقلاب اسلامی» برگزار می‌شود

نشست «موسم حج بستری برای صدور انقلاب اسلامی» برگزار می‌شود
نشست «موسم حج بستری برای صدور انقلاب اسلامی» چهارشنبه 11 بهمن ماه 1402 از ساعت 14 الی 16 در سالن شهید دهقانی خبرگزاری رسا برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه سیره امامین انقلاب خبرگزاری رسا، خبرگزاری رسا به عنوان یک رسانه حوزوی در راستای ماموریت‌های خود و فرمان جهاد تبیین رهبر معظم انقلاب اسلامی اقدام به برگزاری سلسله نشست‌هایی با عنوان «صدور انقلاب اسلامی»، در جهت تبیین اندیشه های امامین انقلاب در راستای صدور انقلاب اسلامی ایران کرده است.

دومین نشست از سلسله نشست های صدور انقلاب اسلامی با حضور جمعی از روحانیون، طلاب و پژوهشگران با عنوان «موسم حج بستری برای صدور انقلاب اسلامی» چهارشنبه 11 بهمن ماه 1402 از ساعت 14 الی 16 در سالن شهید دهقانی خبرگزاری رسا به نشانی قم، انتهای خیابان شهید صدوقی، خیابان بهشت، پلاک 95 و به صورت مجازی از طریق کانال خبرگزاری رسا برگزار خواهد شد.

در این نشست حجت الاسلام میرسید استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم، حجت الاسلام احمدی مدیر آموزشی بعثه مقام معظم رهبری و حجت الاسلام قادری استاد حوزه و دانشگاه جهت ارائه مباحث و حجت الاسلام محمد جواد علی‌نژاد به عنوان دبیر در این نشست حضور خواهند داشت.

علاقمندان برای حضور مجازی در این نشست، می‌توانند این گفت‌وگوی علمی را به صورت زنده و مستقیم از طریق کانال خبرگزاری رسا مشاهده کنند. حضور عموم در این نشست آزاد است.

نشست «موسم حج بستری برای صدور انقلاب اسلامی» برگزار می‌شود

ارسال نظرات