۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۳
کد خبر: ۷۵۰۲۵۰
مدیر بنیاد مهدویت لرستان:

فرهنگ مهدویت جامعه را در برابر بیماری های روحی بیمه می کند

فرهنگ مهدویت جامعه را در برابر بیماری های روحی بیمه می کند
حجت الاسلام چراغی با بیان اینکه فرهنگ مهدویت جامعه را در برابر بیماری های روحی بیمه می کند، گفت: برای تبیین این فرهنگ باید برنامه های مختلفی انجام شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام محمدجواد چراغی، ظهر امروز در دومین جلسه شورای سیاستگذاری بنیاد مهدویت با حضور نماینده ولی فقیه در استان، مدیران دستگاه اجرایی و اعضای شورای مهدویت که در دفتر امام جمعه شهرستان خرم آباد برگزار شد، گفت: فرهنگ مهدویت پیام آور بیداری و آگاهی امت بزرگ اسلام و زمینه ساز درک فرهنگ دینی است.

مدیر بنیاد مهدویت لرستان با اشاره به اهمیت فرهنگ مهدویت افزود: فرهنگ مهدویت افراد جامعه را در برابر تمام بیماری‌های روحی بیمه می‌کند.

وی ادامه داد: همانطور که در گذشته جشن نیمه شعبان در محلات به همت نوجوانان و جوانان به زیبایی برگزار می‌شد، اکنون نیز باید همه کوچه‌ها و خیابان‌ها مملو از مشتاقان ظهور حضرت ولی عصر(عج) شود.

حجت الاسلام چراغی با بیان اینکه نسل امروز خیلی از ارزش‌های مهدوی دور شده است و ما باید تلاش کنیم که این فاصله را برگردانیم، گفت: باید کارهای زیادی در زمینه‌های مختلف انجام شود.

وی تاکید کرد: آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها به عنوان خط مقدم آموزش‌های مهدوی شناخته می‌شوند و باید در میان این دو جامعه هدف کار شود.

مدیر بنیاد مهدویت لرستان عنوان کرد: برای مقابله با تهاجم فرهنگی باید بر تقویت باورهای دینی و اسلامی در سطح جامعه کار کرد و طبق روایت امام صادق(ع) کسانی که منتظر ظهور امام زمان(عج) باشند، برترین افراد هر زمانی هستند.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات