۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۳
کد خبر: ۷۴۲۴۰۸
مدیر حوزه علمیه لرستان:

پیروزی کشور در دوران دفاع مقدس مرهون آموزه های مهدویت است

پیروزی کشور در دوران دفاع مقدس مرهون آموزه های مهدویت است
حجت الاسلام عبداللهی با بیان اینکه پیروزی ما در دفاع مقدس مرهون آموزه های مهدویت است، گفت: حکومت اسلامی نماینده تمدن اسلامی در دنیا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام احد عبداللهی در جشن آغاز امامت حضرت ولیعصر(عج) در جمع همکاران ستادی بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در مجتمع توانبخشی ایثار خرم آباد گفت: در شکل گیری حکومت اسلامی به حکومت مهدوی می رسیم.

مدیر حوزه علمیه لرستان افزود: در دین اسلام که دینی کامل و جامع است، در ۱۴ قرن قبل در غدیر پیامبر اسلام وعده ظهور امام زمان(عج) را دادند و فرمودند کسی خواهد آمد و ردای امامت را بر تن خواهد پوشید و با برنامه های سیاسی اجتماعی و فرهنگی بر پایه عدالت بشریت ه آرامش می رسد.

وی با بیان اینکه پیروزی ما در دوران دفاع مقدس مرهون آموزه های مهدویت است، عنوان کرد: اگر حکومت ولایت فقیه را داریم به برکت مهدویت است.

حجت الاسلام عبداللهی خاطرنشان کرد: امروز حکومت اسلامی ما در مقابل مکتب های غرب به عنوان نماینده تمدن اسلامی حرف برای گفتن دارد.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی پایه و اساس این حکومت مهدویت بوده و نماینده تمدن اسلامی در دنیا است.

مدیر حوزه علمیه لرستان خاطرنشان کرد: سنگ بنای حکومت اسلامی و اعتقاد ولایت فقیه به نیابت از امام است، اعتبار این ولایت به تبعیت از مهدویت است و پیروزی دفاع مقدس به اعتبار مهدویت است.

مدیر کل حوزه علمیه لرستان با بیان اینکه با شکل گیری جامعه مهدوی عدالت در جامعه حاکم می شود، گفت: ما به عنوان منتظر باید به تکالیف خود عمل کنیم و ویژگی های شخص منتظر را بشناسیم.

حجت الاسلام عبداللهی با اشاره به اینکه هر اندازه مهدویت اهمیت و ضرورت دارد و فرصت های زیادی ایجاد کرده است، بدانید تهدیدهایی نیز در مقابل آن وجود دارد، عنوان کرد: وظیفه ما به عنوان منتظر شناخت معارف مهدوی است.

وی با اشاره به ورود دشمن در جنگ ترکیبی برای ضربه زدن به باور و ارزش های دینی گفت: باید  به معارف الهی مسلط باشیم تا بتوانیم در این جنگ پیروز باشیم و به نسل آینده کمک کنیم./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات