۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۸
کد خبر: ۷۴۹۱۱۴
آیت الله حسینی خراسانی:

موضع قاطع ما، موضع همه مؤمنان راستین در برابر فرعونیان و یزیدیان تاریخ است

موضع قاطع ما، موضع همه مؤمنان راستین در برابر فرعونیان و یزیدیان تاریخ است
عضو فقهای شورای نگهبان با صدور پیامی ضمن محکومیت حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان تاکید کرد: ما راه حق را که ایستادگی در برابر زورگویان است یافته‌ایم و با تأسی و پیروی از دو رهبر الهی روزگار خود از هیچ قدرتی نمی هراسیم و هیچگاه تسلیم قلدران نخواهیم شد.
به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله سید احمد حسینی خراسانی عضو فقهای شورای نگهبان در پی حادثه تروریستی به گلزار شهدای کرمان با صدور پیام تسلیت ضمن محکومیت این جنایت اظهار داشت: موضع قاطع ما، موضع همه مؤمنان راستین در برابر فرعونیان و یزیدیان تاریخ است. ما راه حق را که ایستادگی در برابر زورگویان است یافته‌ایم و با تأسی و پیروی از دو رهبر الهی روزگار خود از هیچ قدرتی نمی هراسیم و هیچگاه تسلیم قلدران نخواهیم شد.
 
متن پیام آیت الله حسینی خراسانی به شرح زیر است: 
 
بسم الله الرحمن الرحیم 
 
 إنّا لله و إنّا إلیه راجعون
 
ما امروز داغدار مردان، زنان، جوانان و کودکان بی‌دفاع و مظلومی هستیم که در مسیر زیارت مزار سردار افتخارآفرین اسلام، شهید حاج قاسم سلیمانی و برای حضور در مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت او، به دست پلید و خبیث مزدوران آمریکا و اسرائیل به خاک و خون کشیده شدند و به فیض و فوز عظیم شهادت نایل آمدند و بار دیگر حقانیت و مظلومیت امت سرافراز و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر همگان آشکار گردید. (اما ملاحظاتی که هست بماند برای وقت و محل و اهلش)
 
موضع قاطع ما، موضع همه مؤمنان راستین در برابر فرعونیان و یزیدیان تاریخ است. ما راه حق را که ایستادگی در برابر زورگویان است یافته‌ایم و با تأسی و پیروی از دو رهبر الهی روزگار خود از هیچ قدرتی نمی هراسیم و هیچگاه تسلیم قلدران نخواهیم شد. 
 
گذشت آن زمانی که اسرائیل در شش روز دولت‌ها و ملت‌های عرب منطقه را مرعوب و تسلیم خود می‌کرد. هم اکنون ۳ ماه یعنی ۹۰ روز است که این رژیم غاصب با پشتیبانی همه اشرار و شیاطین، به سرکردگی آمریکا در برابر جماعتی کوچک و گروهی اندک به نام حماس و فلسطین مظلوم و مقتدر به زانو درآمده و ناتوانی و حقارتش بر همگان آشکار شده است. چه بسا اقدام به جنایتی از جنس آنچه در لبنان، بغداد و کرمان صورت گرفت به هدف سرپوش گذاشتن بر ضعف و رسوایی‌هایی است که بدان مبتلا شده اند، ولی غافل از آنکه این رسوایی‌ها هرگز با این شرارت‌ها جبران‌پذیر نیست.
 
 موضع جبهه مقاومت در منطقه و بلکه سراسر جهان به پیروی از رهبر حکیم و مقتدر نظام جمهوری اسلامی و ملت ظلم‌ستيز ایران در برابر آمریکا و اسرائیل آن است که _ إن شاء الله _ شکست و رسوایی شما قطعی و فتح و پیروزی ما حتمی خواهد بود. 
 
دشمنان اسلام امروز با جنایتی که مرتکب شده و هزاران کودک و انسان بی‌گناه را در غزه قتل عام کرده و می‌کنند، مورد نفرت و نفرین همه آزادی‌خواهان جهانند. این‌جاست که با الهام از کلام خدا در قرآن، به آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی اعلام می کنیم:
« فَاقْضِ مَا أَنتَ قَاضٍ إِنَّمَا تَقْضِي هَٰذِهِ الْحَيَاةَ الدُّنْيَا »(طه / ۷۲) و نیز به تأسی از  قهرمان کربلا، زینب کبری _ سلام الله علیها_فریاد بر می‌آوریم :
 
«کِد کَیْدک وَاسْعَ سَعْیک و ناصِبْ جُهْدَک فوالله لا تمحو ذکرنا و لا تُمیتُ وَحْیَنا»؛ هر چه در توان دارید و هر نقشه شومی که در سر می‌پرورانید پیاده کنید، شما ناچیز و حقیرتر از آنید که در اراده و ایمان جبهه مقاومت تزلزلی ایجاد کنید و به پیروی از دو رهبر بزرگ انقلاب اسلامی ایران اعلام می کنیم: هیچ غلطی نمی‌توانید بکنید.
 
فإلی الله المشتکی والمعوّل و إلیه الملجأ و المؤمّل؛ فقط به خدا شکایت می‌بریم و از او یاری می‌طلبیم و به او پناه برده و از او امید پیروزی داریم.
 
دعاگو
حسینی خراسانی
۱۴ بهمن‌ماه ۱۴۰۲
۲۱ جمادی الثانی ۱۴۴۵
ارسال نظرات