۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۲
کد خبر: ۷۴۹۰۹۳
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه:

دشمنان در انجام عملیات نظامی رو در رو با سپاه اسلام ناکام مانده‌اند

دشمنان در انجام عملیات نظامی رو در رو با سپاه اسلام ناکام مانده‌اند
کرمانشاه ـ حجت الاسلام والمسلمین غفوری گفت: حادثه تروریستی کرمان کاری بسیار سخیفی بود که حاکی از آن است که دشمنان در جبهه زمینی ناکام مانده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله غفوری در خطبه های این هفته نماز جمعه کرمانشاه اظهار داشت: شیطان بعد از آن که از خداوند قول گرفت تا قیامت زنده بماند خداوند را تهدید کرد که حتما سر راه مستقیم تو می‌نشینم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه ادامه داد: این صراط مستقیم را‌هزنی خطرناک دارد که به ایمان، فضائل اخلاقی و به عمل صالح بندگان دست‌برد می‌زند، باید مراقب دشمن آشکار باشیم که با نفس اماره برای گمراهی انسان مومن می‌کوشد.

حجت الاسلام والمسلمین غفوری با اشاره به اینکه هفته گذشته جامعه اسلامی ما با عطر شهادت معطر شد، گفت: فردا ۱۶ دی‌ماه سالروز شهادت شهدای دانشجو از جمله شهید حسین علم‌الهدی و یارانش است که در هویزه برای مقابله با دشمن کربلا به راه انداختند.

امام جمعه کرمانشاه افزود: همچنین ۱۹ دی‌ماه سالروز قیام مردم قم در اعتراض به روزنامه اطلاعات است که به روحانیت و امام راحل اهانت کرده بود که طی آن جمعی از مردم، طلاب و روحانیون به شهادت رسیدند.

حجت الاسلام والمسلمین غفوری با اشاره به سالروز عملیات کربلای ۵ به‌عنوان یکی از عملیات‌های بسیار مهم دفاع مقدس، بیان کرد: این عملیات بزرگترین ضربه نیروهای نظامی ایران به دشمنان بود که در نتیجه آن‌ها به این جمع‌بندی رسیدند که نباید جنگ را ادامه دهند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: در هفته جاری سالروز شهادت میرزا تقی‌خان امیر کبیر را در پیش داریم که اگر به وی مهلت می‌دادند شرایط کشور غیر از این بود و ملت ما به دوران سیاه بعدی مبتلا نمی‌شد.

حجت الاسلام والمسلمین غفوری در ادامه سخنان خود به چهارمین سالگرد شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: دشمن صهیونیستی طی روزهای گذشته دست به جنایتی بزرگ زد و بیش از ۸۵ نفر را به شهادت رساند که بخش زیادی از آن‌ها بانوان و کودکان بودند.

این استاد حوزه گفت: از نظر شهدا مقام شهادت بالاترین مقامی است که خداوند به بندگانش در اثر خلوص و مجاهدت جایزه می‌دهد، پس خوش به سعادت شهدای عزیزی که این توفیق نصیب آنها شد تا به دست شقی‌ترین افراد در روز شهادت حاج قاسم به شهادت برسند.

حجت الاسلام والمسلمین غفوری افزود: حادثه تروریستی در کرمان کاری بسیار زبونانه و سخیفی بود که حاکی از آن است که دشمنان در انجام عملیات نظامی با سپاه اسلام در جبهه زمینی ناکام مانده‌اند و به دنبال دستاوردسازی برای خود هستند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: رژیم صهیونیستی بعد از ۸۰ روز بمباران غزه تاکنون به هیچ یک از دستاوردهای اعلام ‌شده خود نرسیده و اگر این حملات یک سال هم به طول بینجامد به هیچ یک از اهداف خود نخواهد رسید.

حجت‌الاسلام والمسلمین غفوری اذعان کرد: دشمن صهیونیستی برای دستاوردسازی سلسله ترورهایی را در منطقه آغاز کرد که البته به ارباب خود امیدوار بود تا برای آنها کاری انجام دهد درحالی که آمریکا خود در شرایط دشواری مانده و نتوانسته جلوی انصارالله یمن را بگیرند و یک ائتلاف تشکیل دهد./1400/

ارسال نظرات