۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۴
کد خبر: ۷۴۹۰۷۲

روایت مشاور استاندار کرمان از روحیه حماسی مردم این شهر پس از حادثه تروریستی

روایت مشاور استاندار کرمان از روحیه حماسی مردم این شهر پس از حادثه تروریستی
حجت الاسلام الله وردی در گفت‌وگو با رسا با اشاره به مشاهدات میدانی خود از مردم کرمان، روحیه حماسی مردم را ستودنی دانست.

حجت الاسلام عبدالرسول الله وردی فعال فرهنگی شهر کرمان و مشاور امور روحانیت استاندار کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، در خصوص ابعاد حادثه تروریستی روز گذشته کرمان گفت: این حادثه در نزدیکی ورودی جنوبی و ورودی اصلی گلزار شهدای کرمان و خارج از دایره حفاظتی رخ داده است.

وی همچنین با اشاره به از سرگیری فعالیت موکب های خدمت رسانی و حضور زائران در شب حادثه تصریح کرد: بعد از اینکه مردم از محل حادثه دور شدند، چند ساعت بعد نیز شاهد حضور مردمی در جوار مرقد شهید سلیمانی بودیم و امروز نیز علاوه بر حضور پرشور مردمی موکب های نیز فعالیت داشتند.

حجت الاسلام الله وردی روحیه حماسی مردم را ستودنی توصیف کرد و ادامه داد: اوایل شب گذشته که در محل حادثه حضور داشتم خانمی را دیدم که به من گفت خواهرم را گم کردم و من نمی دانستم چگونه او را دلداری دهم اما خود آن خانم گفت که همگی پای حاج قاسم ایستاده ایم.

وی با اشاره به خانواده ای که 9 نفر از اعضای آن در جمع شهدا بودند، خاطرنشان کرد: بعد از اینکه دوستانی برای عرض تسلیت در جمع این خانواده حاضر شدند، روحیه این خانواده را ستایش کردند و این دست از مسائل نشان می دهد در روحیه ملت ایران نکات برجسته ای است که نشان می دهد ملت ایران را نشناخته ایم.

مشاور امور روحانیت استاندار کرمان به شهادت برخی از روحانیون در این حادثه تروریستی اشاره کرد و با بیان اینکه روحانیت همواره در همه عرصه ها همگام و همراه با مردم است، اظهار داشت: حجت الاسلام علیرضا محمدی پور از طلاب کرمان در جمع شهدای این حادثه قرار دارد.

ارسال نظرات