۱۹ بهمن ۱۳۸۸ - ۰۹:۰۳
کد خبر: ۷۴۸۸۸
بخش نخست/سخنگوی روحانیت مبارز:

لجبازی انسان را به نابودی می کشاند

خبرگزاری رسا ـ سخنگوی جامعه روحانیت مبارز گفت: الان به هیچ وجه موافق دستگیری سران فتنه نیستم زیرا از آنان قهرمان درست می شود.
شجوني شجوني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام جعفر شجونی، سخنگوی جامعه روحانیت مبارز، شب گذشته، 18 بهمن ماه در جمع طلاب مدرسه معصومیه با بیان این مطلب تصریح کرد: شاه ملعون را اگر آن وقت ترور می کردیم امامزاده شاه می شد ولی کارش به جایی رسید که با چشم گریان از کشور گریخت و همه جا نوشتند شاه فرار کرد.

وی با بیان اینکه پیامبر(ص) وقتی مبعوث شد گفت نه شرقی نه غربی و امام هم وقتی آمد به تبعیت از اسلام شعار نه شرقی نه غربی را مطرح کرد، ادامه داد: امروز وظیفه ما این است که آدم های منحرف و منافقی که می خواهند ما را به سمت غرب بکشانند مقابله کنیم هر کس که می خواهد باشد، پاره تن امام باشد، نخست وزیر امام یا رئیس جمهور و یا رئیس بنیاد شهید باشد.

حجت الاسلام شجونی با تاکید بر اینکه سران فتنه باید اظهارات دشمنان را تکذیب کنند، تصریح کرد: الان اسرائیل هم از آنان حمایت می کند و می گوید اینها به جای ما می جنگند، اینها باید سر را زمین بگذارند و بمیرند لااقل تکذیب کنند.

وی افزود: ما در دوران اصلاحات چندین بار داد زدیم و گفتیم شما چه چیزی را می خواهید اصلاح کنید، شما چند بار فضاحت بار آوردید، در مجلس ششم تحصن کردید و شعار دادید دیو چو بیرون رود فرشته درآید خب الان فرشته آمده چرا چوب لای چرخش می گذارید، مردم به شما رای نداده اند، شما رفوزه شده اید چرا فحشش را به معلم می دهید؛ وقتی ملت در چندین انتخابات به شما رای ندادند چرا می گوئید حق ما را خوردند، این ادعا را باید ثابت کنید.

حجت الاسلام شجونی تاکید کرد: پابرهنه ها انقلاب کردند و آن وقت آنهایی که در جردن نشسته و با آن وضع حجاب و اینکه در ماه روزه، آب می خورند و با کفش نماز جمعه می خوانند می خواهند انقلاب کنند، به خدا باور نمی کردیم اما فهمیدیم که عده ای دشمن خونی نظام هستند.

وی با بیان اینکه ما 300 هزار شهید و 36 هزار شهید دانش آموز دادیم و این همه زحمات و جبهه ها و شهدا تقدیم انقلاب شده است، تاکیدکرد: آیا می توانیم این همه فداکاری و زحمات و شهدا را نادیده بگیریم و فدا کنیم آن هم فدای کسی مانند کروبی و موسوی . مگر می توانیم امام و اسراء را فراموش کنیم، مگر می توانیم رویاهای صادقه شهدا را فراموش کنیم.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز با تشکر از قوه قضائیه در اعدام دو نفر از اغتشاشگران و صدور حکم اعدام برای تعدادی دیگر ادامه داد: الان هیچ موافق دستگیری سران فتنه نیستم اگر از ابتدا دستگیر می شدند الان قهرمان بودند.

وی با اشاره به سرنوشت سمرة بن جندب که از یاران و صحابی نزدیک پیامبر(ص) بود اما به علت لجبازی در زمان معاویه کارش به جایی رسید که بالای منبر می رفت و آیاتی از قرآن را که در شان حضرت علی(ع) بود به ابن ملجم نسبت می داد، تصریح کرد: چهار چیز آفت دین است که لجبازی، عجب و عجله از جمله این آفت ها است. لجبازی انسان را به نابودی می کشاند و نمی گذارد عاقبت به خیر شود.

حجت الاسلام شجونی با بیان اینکه زمین پر از طناب ها و دام های ابلیس است، افزود: ثروت، قدرت، شهرت و کسب محبوبیت مردمی همه دام ها و طناب های شیطان است که اگر مهار نشود نمی گذارد آدم شویم و هر چیزی که نگذارد حق طلب باشیم فرعون ما است.

وی ادامه داد: دنیا، دنیای عجیبی است، به اوباما که در چهار کشور اسلامی می جنگند، عروسی آنان را بمباران می کند و مردم را می کشد جایزه صلح می دهند؛ ای دنیا اتل متل مزخرف جایزه چه چیزی را می دهید، می آیند به آن خانم جایزه روشنفکری می دهند، چه روشنفکری که می گوید مردم لرستان به دامادشان رای ندادند. مردم به فرزند لرستان رای ندادند چگونه انتظار داری به داماد لرستان رای بدهند.

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه مردم با استقامت بایستند و بدانند که این روسپی های سیاسی و اربابان آنها هیچ غلطی نمی توانند بکنند عنوان کرد: موسوی در آستانه 22 بهمن مصاحبه کرده و بر اجرای قانون اساسی تاکید و شعار عبور از قانون را بی معنا دانسته است، آیا هیچ کس این قدر پر رو است؛ وی ادعا کرده که دیکتاتوری بر کشور حاکم است مگر امام نگفت کسی که در مقابل قانون و ولایت فقیه می ایستد دیکتاتور است، امام می گفت ولی فقیه جلوی دیکتاتوری را می گیرد، می گفت تو غلط می کنی قانون را قبول نداری.

وی با بیان اینکه اینها عددی نیستند و حالت آجرجوش را دارند، تاکیدکرد: خوب شد اینها را دستگیر نکردند، این سیاست خوبی است، بگذارید بیایند دائما بیانیه بدهند و چرت و پرت بنویسند و یک مشت اغتشاشگر را خداجو بنامند. سران فتنه در هر کشوری بودند 10 تا 15 سال زندان داشتند./917/پ202/ج

ارسال نظرات