۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۰
کد خبر: ۷۴۸۷۹۳
امام جمعه شهرستان معمولان:

حضرت زهرا، الگویی جامع برای همه اقشار جامعه است

حضرت زهرا، الگویی جامع برای همه اقشار جامعه است
حجت‌الاسلام آروانی گفت: حضرت زهرا(س) الگویی جامع برای همه اقشار جامعه است و پیروی از سبک زندگی فاطمی رمز سعادت بشر و نجات از گرفتاری ها و مشکلات‌ در دنیا و آخرت است.

حجت الاسلام ابوالحسن آروانی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، با گرامیداشت سالروز ولادت حضرت زهرا(س) و روز مادر اظهار داشت: حضرت زهرا(س) الگوی جامع برای همه اقشار جامعه است.

امام جمعه شهرستان معمولان با تاکید بر اینکه باید از سبک زندگی عملی و رفتاری حضرت فاطمه(س) الگو گرفت، افزود: اقتدار عملی به ایشان رمز سعادت بشر و نجات از گرفتاری ها و مشکلات‌ در دنیا و آخرت است. ‌

وی با اشاره به اینکه زن در اسلام از جایگاه بالایی برخوردار است، عنوان کرد: اسلام با تعالیم و دستوراتش حافظ کرامت، عزت، امنيت، سلامت و موجب‌ ارزشمندی زن است.

حجت الاسلام آروانی با بیان اینکه مهم ترین شأن زن نقش مادری اوست، ادامه داد: چون در جايگاه تربيت انسان و به تبع تربيت جامعه قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به توطئه های دشمنان و هدف قرار دادن زنان و بانوان جامعه خاطرنشان کرد: فرهنگ منحط غرب نهاد مقدس خانواده را مورد حمله قرار داده‌ است و با طرح دسیسه های مختلف به دنبال فروپاشی کانون خانواده است.

حجت الاسلام آروانی بیان کرد: با پیروی از سبک زندگی فاطمی و تبیین و ترویج این سبک زندگی در جامعه می توان سد راه هجمه های فرهنگی دشمنان اسلام و انقلاب شد.

وی در پایان بیان کرد: بزرگداشت مناسبت‌ های مذهبی انقلابی همچون میلاد حضرت زهرا(س) و سالگرد شهادت شهید بزرگ و بين المللی مقاومت‌ سردار حاج قاسم سلیمانی از مصاديق بزرگداشت شعائر دینی و ايام الله است.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات