۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۳
کد خبر: ۷۴۷۸۳۱
زارعی خبر داد:

اعلام حمایت و مشارکت ۴۰ مرکز پژوهشی و دانشگاهی از همایش «دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین»

اعلام حمایت و مشارکت ۴۰ مرکز پژوهشی و دانشگاهی از همایش «دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین»
دبیر اجرایی همایش «دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین» از حمایت و مشارکت ۴۰ مرکز پژوهشی و دانشگاهی از همایش «دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین» خبر داد.

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، دکتر عیسی زارعی، دبیر اجرایی همایش «دین، فرهنگ و رسانه های نوین» و مدیر پژوهش دانشکده دین و رسانه در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار داشت: تاکنون حدود 40 مرکز پژوهشی و دانشگاهی اعلام حمایت از همایش و مشارکت در آن را داشته اند که مشخصات این مراکز در پوستر و وبسایت همایش درج گردیده است.

وی افزود: با اطلاع رسانی‌هایی که صورت گرفته، خوشبختانه شاهد استقبال خوب پژوهشگران و اساتید از فراخوان همایش هستیم و تاکنون چکیده‌های متعددی به دبیرخانه همایش ارسال شده است که البته برای ارسال چکیده‌ها تا دوم دی‌ماه فرصت باقی است.

دبیر اجرایی همایش «دین، فرهنگ و رسانه های نوین» با بیان این که احتمال می دهیم در فرصت باقیمانده تعداد چکیده های ارسالی به دبیرخانه همایش افزایش پیدا کند، ادامه داد: چکیده های رسیده به دبیرخانه در فرآیند داوری قرار گرفته و در خصوص بسیاری از آنها داوری اولیه انجام شده و با نویسندگان آنها نیز ارتباط برقرار شده است.

وی خاطرنشان کرد: در همایش دین، فرهنگ و رسانه های نوین یک بخش ویژه تحت عنوان جستارها، شامل جستار علمی و فیلم‌جستار، در نظر گرفته شده که امیدواریم این بخش نیز مورد استقبال علاقه‌مندان قرار گرفته و آثاری به این بخش ارسال شود.

زارعی با اشاره به برگزاری 3 پیش‌نشست همایش، گفت: برنامه ریزی شده حداقل هر دو هفته یکبار این پیش‌نشست‌ها تا زمان برگزاری همایش اصلی با همکاری و مشارکت دانشگاه‌های دیگر برگزار شود.

وی بیان داشت: پیش نشست ها قرار است از شبکه تلویزیونی رویا که از طریق تلوبیون قابل دسترسی است، پخش شود.  علاوه بر این، کار جدیدی که در این همایش صورت دادیم این است که در آپارات صفحه ای را ایجاد کردیم که ویدئوی نشست‌ها و رویدادهای علمی همایش در آنجا بارگذاری شود؛ همچنین فایل صوتی نشست‌ها در روزهای آینده از طریق سایت همایش در دسترس علاقمندان قرار خواهد گرفت.

ارسال نظرات