۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۶
کد خبر: ۷۴۷۷۹۵
مدیر مجتمع آموزشی و پژوهشی تبلیغ در گفت‌‎وگو با رسا مطرح کرد؛

لزوم بهره گیری از ایام فاطمیه در ترویج معارف فاطمی

لزوم بهره گیری از ایام فاطمیه در ترویج معارف فاطمی
حجت‌الاسلام والمسلمین استوارمیمندی با بیان این که خداوند در آیه ۱۴ سوره صف از مومنین انتظار نصرت و یاری رسانی دین خود را دارد، حضرت فاطمه زهرا (س) را اسوه بزرگ نصرت دین خداوند دانست.

حجت‌الاسلام والمسلمین استوار میمندی مدیر مجتمع آموزشی و پژوهشی تبلیغ حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، ضمن تسلیت شهادت حضرت زهرا(س) با اشاره به آیه «يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا كُونُوا أَنْصَارَ اللَّهِ» که خطاب به مومنین بوده و خداوند در این آیه از آنان انتظار نصرت و یاری رسانی دارد، اظهار داشت: فاطمه زهرا(س) اسوه بزرگ نصرت دین خدا بود.

وی افزود: حضرت زهرا(س) یاری بخش مهم ولی خدا بود که جان خود را نیز در این مسیر تقدیم خداوند کرد و امروزه جهاد تبیین و تبلیغ معارف دینی همراه با انتقال مفاهیم و ارزش های والای اسلامی یکی از تکالیفی است که در بر عهده عالمان دین قرار گرفته است.

مدیر مجتمع آموزشی و پژوهشی تبلیغ حوزه علمیه قم با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر ضرورت توجه به مسئله تبلیغ و جلوگیری از استحاله فرهنگی جامعه اسلامی بیان داشت: ایام فاطمیه فرصت بسیار مناسبی است تا معارف فاطمی، شاخصه های قیام فاطمی، نگاه حضرت زهرا به ولایت و دین الهی و سیره آن حضرت در دفاع از دین خدا برای همگان تبیین شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین استوار میمندی اظهار داشت: امروز تبیین دین الهی و تبیین مسیر هدایت و حقیقت، از محورهای نصرت خدا و دین الهی است که بهترین الگوی ما در این زمینه، حضرت فاطمه زهرا(س) و سیره  ایشان است.

تعداد بازدید : 1
ارسال نظرات