۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۵
کد خبر: ۷۴۷۰۴۷

دیدار مدیرعامل و مسئولان رسا با مدیر مجتمع آموزشی و پژوهشی تبلیغ حوزه‌

دیدار مدیرعامل و مسئولان رسا با مدیر مجتمع آموزشی و پژوهشی تبلیغ حوزه‌
حجت الاسلام محققی مدیرعامل خبرگزاری رسا و جمعی از دبیران و مسئولان این خبرگزاری حوزوی با حجت الاسلام والمسلمین استوار میمندی دیدار و گفت وگو کردند.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمد مهدی محققی مدیرعامل و جمعی از دبیران و مسئولان خبرگزاری رسا با حجت‌الاسلام والمسلمین محمد استوار میمندی مدیر مجتمع آموزشی و پژوهشی تبلیغ حوزه‌های علمیه دیدار و گفت وگو کردند.

در این دیدار که در مجتمع آموزشی و پژوهشی تبلیغ حوزه‌های علمیه برگزار شد، زمینه‌های همکاری بررسی و بر لزوم همکاری و هم افزایی در راستای مسائل تبلیغی و رسانه ای تاکید صورت گرفت.

حجت الاسلام محققی، مدیرعامل خبرگزاری رسا در این دیدار با اشاره به این که دشمنان از همه ابزارهای خود برای تضعیف باورها و اعتقادات و فرهنگ اسلامی مردم استفاده می کند، بر لزوم آماده سازی ابزارهای لازم و تقویت قدرت درون زای کشور برای مقابله با دشمنان تاکید کرد.

دیدار مدیرعامل خبرگزاری رسا با مدیر مجتمع آموزشی و پژوهشی تبلیغ حوزه‌های علمیه

وی افزود: بنابر فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی تقویت ایمان مردم منجر به تقویت قدرت نظام می شود؛ چراکه مردم، پایه های اصلی و ارکان قدرت نظام بوده و مصاف نظام مقدس اسلامی با دشمنان در عرصه داخل در جبهه فرهنگی و جبهه باورها و اعتقادات مردم درحال شکل گیری است و به همین خاطر اولویت اول حوزه های علمیه از سوی رهبر انقلاب انقلاب، مسئله تبلیغ عنوان شد.

مدیرعامل خبرگزاری رسا با اشاره به این که مجتمع آموزشی و پژوهشی تبلیغ حوزه‌های علمیه، ظرفیت های خوبی را برای طلاب و فضلای حوزوی فراهم می کند، بیان داشت: این امر سبب خواهد شد تا طلاب و فضلای حوزوی به عرصه تبلیغ، جدی تر وارد شوند.

وی افزود: شیوه های ابلاغ پیام و اقناع مخاطب، شیوه های بازخوانی و تولید روایت های نوین از مبانی و معارف مکتب اهل بیت علیهم السلام است و لازم است در این راستا اقدامات آموزشی و تمهیدی انجام شود و از آخرین متدهای آموزشی وپیشرفته در ابلاغ پیام و اقناع مخاطب به کار بسته شود که الحمدلله در این مجتمع نیز اقدامات و فعالیت های خوب و موثری را در این راستا شاهد هستیم.

حجت الاسلام محققی داشتن رویکرد انقلابی، داشتن سکوهای مختلف برای انتشار محتواهای تولیدی، تحت پوشش دادن مخاطبان متعدد و داشتن رویکردهای تخصصی را از جمله اقدامات ارزشمندی دانست که در مجتمع آموزشی و پژوهشی تبلیغ حوزه‌های علمیه درحال انجام و تحقق است.

دیدار مدیرعامل خبرگزاری رسا با مدیر مجتمع آموزشی و پژوهشی تبلیغ حوزه‌های علمیه

حجت الاسلام والمسلمین استوار میمندی مدیر مجتمع آموزشی و پژوهشی تبلیغ حوزه‌های علمیه در این دیدار به ارائه گزارشی از مجموعه فعالیت‌های متنوع و متعدد مجتمع آموزشی و پژوهشی تبلیغ حوزه‌های علمیه پرداخت و اظهار داشت: در این مجتمع، تعداد ۶ مرکز آموزشی، پژوهشی و تبلیغی درحال راهبری می‌باشد.

وی افزود: تبلیغ مجازی مجتمع آموزشی و پژوهشی تبلیغ در راستای انتقال مفاهیم دین اسلام با روش‌های نوین در قالب‌های مختلف و بخش‌های متنوعی که مورد نیاز مخاطبان است، درحال تولید محتوا و فعالیت‌های مرتبط است.

مدیر مجتمع آموزشی و پژوهشی تبلیغ حوزه‌های علمیه بیان داشت: تعداد ۲۵۰ نفر مبلغ با مرکز فضای مجازی درحال همکاری هستند که از این مقدار قریب به ۱۵۰ نفر از آنان به صورت روزانه در مجتمع حضور داشته و مشغول به فعالیت‌های تبلیغ مجازی می باشند.

دیدار مدیرعامل خبرگزاری رسا با مدیر مجتمع آموزشی و پژوهشی تبلیغ حوزه‌های علمیه

ارسال نظرات