۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹
کد خبر: ۷۴۶۸۲۲
استاد حوزه علمیه کرمانشاه: 

نیازمند تولید محتوا برای ترسیم چهره واقعی زن مسلمان هستیم

نیازمند تولید محتوا برای ترسیم چهره واقعی زن مسلمان هستیم
کرمانشاه ـ حجت الاسلام چراغی گفت: امیدواریم که رسانه‌ها بویژه رسانه ملی در ترسیم چهره واقعی و درست زن مسلمان و پاکدامن به زنان امروز جامعه ما موفق عمل کند و در این باره نیازمند تولید محتوا هستیم.

حجت الاسلام محرم علی چراغی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در استان کرمانشاه، ضمن تسلیت ایام فاطمیه در سخنانی عنوان کرد: در جهان اسلام شاهدیم که بانوان بزرگی ۱۴۰۰ سال مظهر بزرگی، عفت و منش دینی بوده اند و هنوز سیره این بزرگان برای تمامی بانوان عالم می‌تواند یک الگوی مناسب و تمام عیار باشد.

این استاد حوزه علمیه کرمانشاه گفت: متاسفانه جهان غرب با استفاده از امکانات رسانه‌ای و فضای مجازی به ویژه کمپپانی هالیوود به دنبال تغییر و تحریف واقعیت‌ها از بانوی نمونه و شایسته در جهان کنونی است و با این ترفند و حیله به دنبال این است که نگرش درست انسانی را از مسیر درست خود منحرف کند.

حجت الاسلام چراغی افزود: امروزه زن در دنیای غرب به دیده یک کالا نگریسته می‌شود و بالعکس آنچه که در رسانه‌های آنها تبلیغ می‌شود زنان در اروپا شان و جایگاهی که از آن سخن به میان می‌آورند، را ندارند ولی در جهان اسلام اینگونه نیست و دین مبین اسلام برای بانوان حقوق ویژه‌ای در نظر گرفته است.

این استاد حوزه علمیه خاطرنشان کرد: امروز زنان در جامعه اسلامی به ویژه در کشورمان در کنار مردان در مدیریت و  مسئولیت‌های کلان حضوری تأثیرگذار و موفق دارند تا جایی که بسیاری از مدیران نمونه این کشور جزء بانوان نخبه و دانشمند هستند.

حجت الاسلام چراغی در پایان سخنان خود تصریح کرد: امیدواریم که رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی در ترسیم چهره واقعی و درست زن مسلمان و پاکدامن به زنان امروز جامعه ما موفق عمل کند و در این باره نیازمند تولید محتوا هستیم./1400/

ارسال نظرات