۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۶
کد خبر: ۷۴۶۷۳۳
حجت الاسلام رضازاده مطرح کرد؛

اهداف تشکیل دفتر امور سیاسی و اجتماعی حوزه

اهداف تشکیل دفتر امور سیاسی و اجتماعی حوزه
مسئول دفتر امور سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه کشور در میان طلاب مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) در رابطه با فعالیت های این نهاد به گفت‌وگو پرداخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمد حسین رضا زاده مسئول دفتر امور سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه کشور گفت: هدف از تشکیل دفتر امور سیاسی و اجتماعی مدارس علمیه جلوگیری از انقلاب زدایی از حوزه‌ های علمیه و حفظ رسالت آنهاست.

وی اظهار کرد: اگر این رسالت و رساندن پیام امام خمینی(ره) به مردم نبود انقلاب پیروز نمی شد و باید الان هم این رسالت ادامه پیدا کند تا امام جامعه بتواند مردم را با خود همراه کند و اگر این چنین نشود، کارها پیش نخواهد رفت.

مسئول دفتر امور سیاسی و اجتماعی حوزه علمیه کشور ادامه داد: حوزه انقلابی این نیست که شخصی درس بخواند تا حجت‌الاسلام و یا آیت الله شود تا نفوذ اجتماعی پیدا کند بلکه درس می خواند تا نوکری حضرت بقیة الله کند.

وی در پایان سخنان خود از طلاب حوزه علمیه امیرالمومنین(ع) تبریز درخواست کرد: ما باید معرفتمان را بالا ببریم و دستگاه فکری امام خامنه ای(حفظ الله) را خوانده و تبیین کنیم و در انتخابات آینده که در پیش رو است من از شما می خواهم که زیر نظر مدیر و معاونان مدرسه در رابطه با انتخابات ایده های عملی بدهید و منتظر منبر نباشید و در جمع های فامیلی فعالیت کرده و در هر کجا که بستری را مشاهده کردید آن را تبدیل به منبر کنید.

وحید نستوهی
ارسال نظرات