۱۶ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۸:۰۹
کد خبر: ۷۴۶۶۵
امام جمعه اردبیل:

انقلاب اسلامی در اوج حاکمیت لیبرالیسم پیروز شد

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در اردبیل گفت: انقلاب اسلامی ایران در اوج حاکمیت سیاه و تاریک لیبرال، به پیروزی دست یافت.
امام جمعه اردبيل
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان اردبیل،‌ روز گذشته در خطبه‌‌های نماز جمعه اردبیل اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران در دوران اوج حاکمیت سیاه و تاریک لیبرال اتفاق افتاد، در حالی که این قدرت، صلاحیت خود را برای اداره جامعه از دست داده بود.

وی با بیان این‌که انقلاب اسلامی خط بطلانی بر نظام های لیبرال دموکراسی کشید، خاطر‌نشان کرد: ظهور انقلاب اسلامی به همه این اندیشه‌های سست پایان داد و به ملت‌های آزادی‌خواه دنیا جرأت آن را داد که در مقابل استکبار جهانی بایستد و با آنها مقابله کند.

امام جمعه اردبیل تصریح کرد: قیام ملت ما نه تنها نهضت‌های مادی‌گرای غرب را درهم شکست؛ بلکه به غوغاسالاری آمریکا و اسرائیل نیز پایان داد و صهیونیسم را با یک زلزله وحشتناک در مقابل اندیشه اسلامی روبه‌رو کرد.

وی ابراز داشت: بزرگ‌ترین افتخار انقلاب اسلامی این است که به دنیا فهماند که تور بافته شده از سوی اسرائیل برای به دام انداختن حاکمیت دیگر کشورها پوچ و بی‌ارزش است.

حجت الاسلام و المسلمین عاملی ادامه داد: این انقلاب نه تنها برای مسلمانان پیام‌آور صلح، امنیت، اقتدار، استقلال و آزادی آمیخته با عزت بود؛ بلکه در دیدگاه دیگر ادیان نظیر مسیح نیز ارزش و رفعت بلندی یافت.

امام جمعه اردبیل شعار حقیقی انقلاب اسلامی را استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی دانست و بیان داشت: امروز در این کشور آزادی به حدی است که رسانه‌ها و مطبوعات ما از رئیس جمهور گرفته تا پایین‌ترین رده‌ها انتقاد کرده و نقدهای خود را با شفافیت و آزادی کامل مطرح می‌‌کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به فتنه گران اظهار داشت: معیار اقتدار، امنیت و وحدت ما اجازه نخواهد داد که در این کشور برخی رانده‌شدگان از سوی مردم، بر سر کار بیایند چراکه مردم ما باتجربه تر از آنند که‌ عرصه را برای دیگران خالی بگذارند.

وی خاطرنشان کرد: ملت ما با در نظر گرفتن مصالح کلان کشور در راهپیمایی 22 بهمن شکر عملی نعمت‌ انقلاب اسلامی را به‌ جا خواهد آورد./935/پ202/س
ارسال نظرات