۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۴
کد خبر: ۷۴۶۱۶۵

گزارشی از نشست علمی «کتاب، فضای مجازی و هوش مصنوعی» در مدرسه غدیریه شیراز

گزارشی از نشست علمی «کتاب، فضای مجازی و هوش مصنوعی» در مدرسه غدیریه شیراز
نشست علمی پژوهشی "کتاب، فضای مجازی و هوش مصنوعی" با حضور رئیس سازمان بسیج و روحانیون فارس، ویژه اساتید و طلاب مدرسه علمیه خواهران غدیریه شیراز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی نشست علمی پژوهشی "کتاب، فضای مجازی و هوش مصنوعی" با حضور حجت الاسلام عبدالخالق بهرامی نسب رئیس سازمان بسیج و روحانیون فارس، ویژه اساتید و طلاب مدرسه علمیه خواهران غدیریه شیراز برگزار شد.

حجت الاسلام بهرامی نسب ضمن معرفی ابزار های پژوهشی و تبلیغی در فضای مجازی گفت:در دنیای امروزی یکی از مهمترین ابزار پژوهشی، استفاده از هوش مصنوعی است و وظیفه طلاب همراه بودن با علم روز و استفاده از ابزارهای پژوهشی در فضای مجازی است.

وی با اشاره به اهمیت رسانه و فضای مجازی در انتقال دانش گفت: کار با ابزارهای پژوهشی رسانه ای مهمترین راه انتقال دانش و بیان اندیشه های وحیانی و آگاه سازی مخاطبان می باشد.

رئیس سازمان بسیج طلاب فارس کتاب "پروتکل های دانشوران صهیون" که مورد تاکید مقام معظم رهبری می باشد را به عنوان یکی از کتابهای سیر مطالعاتی معرفی کرد و افزود: طلبه نباید از مطالعه غافل شده بلکه با برنامه ریزی مناسب در جهت افزایش اطلاعات و  دانایی، مطالعه را سرلوحه زندگی خود قرار دهد.

ارسال نظرات