۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۹
کد خبر: ۷۴۵۹۴۴
آیت الله حسینی بوشهری:

بسیج نقش مهمی در روشنگری جامعه دارد

بسیج نقش مهمی در روشنگری جامعه دارد
رئیس جامعه مدرسین با تاکید بر اینکه بسیج در عرصه دفاع مقدس کارنامه درخشانی داشته، تصریح کرد: امروز بسیج سنگر خدمت به مردم را راه اندازی کرده است.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ظهر امروز در دیدار سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه هفته بسیج مایه افتخار ملت ایران است، گفت: هفته بسیج یک هفته منحصر به فرد است که محدود به زمان و مکان خاصی نیست و باید هر روز ما روز بسیج باشد.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن بیان اینکه برای شرایط امروز غزه و این فاجعه بی سابقه در تاریخ معاصر باید سوگمندانه تسلیت گفت، مطرح کرد: بسیج دارای ظرفیت های بسیار بزرگی است که می تواند با امکاناتی که در اختیار دارد تحولی ژرف در جامعه ایجاد کند؛ بسیج در کنار روحانیت نقش مهمی در روشنگری، دشمن شناسی و امیدآفرینی به دوستان جمهوری اسلامی در سراسر جهان داشته است.

امام جمعه قم با تاکید بر اینکه بسیج در عرصه دفاع مقدس کارنامه درخشانی از خود به جای گذاشته است، ابراز کرد: امروز بسیج سنگر خدمت به مردم را راه اندازی کرده و اقدامات فرهنگی، اجتماعی و جهادی بسیج جبران کننده ضربات دشمن و رسانه های معاند به جامعه اسلامی است و  بسیج مستضعفین می تواند با جهاد خدمت و امیدآفرینی قله های پیروزی را فتح کند.

آیت الله حسینی بوشهری نقش هدایت گری را تنها از طریق جهاد تبیین دانست و عنوان کرد: امروز بسیج در عرصه جهاد تبیین خوش درخشیده است و هفته بسیج پیام امید به دوستان و دشمنان را به همراه دارد.

 

ارسال نظرات