۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۳
کد خبر: ۷۴۵۴۵۴
امام جمعه موقت تبریز:

علم قدرت آور است/ غزه؛ خط مقدم مقاومت

علم قدرت آور است/ غزه؛ خط مقدم مقاومت
حجت الاسلام روشن تن در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: غزه امروز به خط مقدم مقاومت تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام اسماعیل روشن تن در خطبه های نماز جمعه این هفته تبریز در محل مصلی اعظم امام خمینی(ره) اظهار داشت: غزه امروز به خط مقدم مقاومت تبدیل شده است و عملیات «طوفان الاقصی» هشدار صریح به رژیم اشغالگر بود.

وی با تاکید بر پیروزی نهایی محور مقاومت گفت: وعده الهی محقق خواهد شد و آمریکا و رژیم کودک کش اسراییل بازندگان این جنگ خواهند بود.

امام جمعه موقت تبریز با اشاره به اهمیت عملیات «طوفان الاقصی» گفت: این عملیات معادلات دشمنان را بر هم زد و دشمن از توانایی های مقاومت هراسان شده است و همه این بمباران ها وحشیانه از همین ترس نشات می گیرد.

حجت الاسلام روشن تن بیان کرد: راهبرد امروز مقاومت سرد کردن جنگ و تثبیت موفقیتی است که قدرت پوشالی اسراییل را در هم شکست و کشاندن جنگ به خارج از مرزهای سرزمین های اشغالی را ناکام گذاشت.

وی افزود: عملیات طوفان الاقصی برخلاف ادعای کشورهای همدست رژیم صهیونیستی کاملا فلسطینی است و جوانان پرشور فلسطین امروز مصمم تر از ۷۰ سال پیش تا آزادی قدس شریف به مقاومت ادامه خواهند داد.

خطیب موقت تبریز به مناسبت های هفته و روز جهانی ”علم در خدمت صلح و توسعه” اشاره کرد و گفت: در روایات اسلامی علم جایگاه والایی دارد و تاکید شده است که علم قدرت آور است.

وحید نستوهی
ارسال نظرات