۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۷
کد خبر: ۷۴۴۸۲۱
جلیلی:

طوفان الاقصی هیبت پوشالی رژیم صهیونیستی را درهم شکست

طوفان الاقصی هیبت پوشالی رژیم صهیونیستی را درهم شکست
جلیلی گفت: عملیات طوفان الاقصی هیبت پوشالی و حیثیت نرم دروغین رژیم منحوس صهیونیستی را در هم شکست و نتایج محاسباتی دشمن به هم خورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، سعید جلیلی عصر دوشنبه در ویژه‌برنامه «آغاز یک پایان» دانشگاه کاشان با اشاره به اینکه طوفان‌الاقصی حیثیت رژیم غاصب صهیونیستی را بر باد داد، گفت: با طوفان‌الاقصی نتایج مناسباتی دشمن به هم خورد.

وی با اشاره به اینکه طی ۸۰ سال گذشته بحث فلسطین در تحولات جهانی و مناسبات جهانی ریشه داشته است، افزود: این مناسبات در جهانی شکل گرفت که ادعای آزادی و دموکراسی دارد.

به گفته وی این مناسبات به گونه‌ای رقم می‌خورد که این چند قدرت از همه ابزار‌ها برای رسیدن به اهداف خود می‌توانند استفاده کنند که یکی از این تحولات مصر است که حتی جوانان نیز آن را به یاد دارند.

نماینده رهبری در شورای عالی امنیت ملی گفت: آن‌ها ادعای علوم و آزادی شان گوش فلک را کرده است خود را تصمیم گیرنده اصلی دنیا می‌دانند چنانچه دانشمندی همسو با آن‌ها و در راستای منافع شان نباشد در لیست سیاه قرار داده و حتی به شهادت می‌رسانند که نمونه بارز آن شهدای هسته‌ای است.

جلیلی ادامه داد: در موضوع فلسطین نیز جریان تمدنی از اوایل قرن بیستم مناطقی را درون سرزمین‌های اسلامی تصرف کرد و رژیم نامشروعی همانند یک غده سرطانی اعلام موجودیت کرد.

وی افزود: یکی از بنیانگذاران رژیم صهیونیستی رسما اعلام کرد از همه کشور‌های جهان مهاجرانی را آوردیم تا رژیم صهیونیستی را تأسیس کنیم در حالی که تأسیس این رژیم روند رو به پیشرفتی را ادامه داد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به تحولات منطقه اشاره کرد و گفت: روند شکست‌های پی در پی رژیم صهیونیستی به گونه‌ای است که حزب‌الله در جنگ ۳۳ روزه به پیروزی رسید این پیروزی شکست‌های متوالی رژیم صهیونیستی را به دنبال داشت.

جلیلی ادامه داد: امروز نیز طوفان الاقصی هیبت پوشالی و حیثیت نرم دروغین رژیم منحوس صهیونیستی را در هم شکسته است و طوفان الاقصی از این جهت مهم است که یک دلاوری نقطه زن در بزنگاه حساس بود و از نظر عملیاتی و نظامی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بود.

نماینده رهبری در شورای عالی امنیت ملی با اشاره به اینکه طوفان الاقصی نتایج محاسبات دشمن را بر هم زد، اظهار داشت: این حرکت در دنیا نقطه عطفی است که باید در این مرحله جبهه و صحنه را شناخت./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات