۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۴
کد خبر: ۷۲۹۶۱۲
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام مطرح کرد؛

حوزه‌های علمیه زرادخانه قدرت در کشور

حوزه‌های علمیه زرادخانه قدرت در کشور
جلیلی در نشست جهاد تبیین دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم گفت: می توان به واقع حوزه‌های علمیه را زرادخانه قدرت در جمهوری اسلامی ایران دانست.

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در نشست جهاد تبیین دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، اظهار داشت: من این مطلب را شاید بیش از ده سال پیش در جمع شما عزیزان، در قم مقدس، عرض کردم که باور من این است، اگر ما امروز این حیات طیبه را در جمهوری اسلامی ایران پیدا کرده ایم، مرهون مؤلفه هایی است که از حوزه علمیه گرفته ایم.

جلیلی در ادامه ابراز داشت: اگر امروز قدرتی در کشور داریم، زرادخانه این قدرت در نطنز، فردو و تأسیسات نظامی ما نیست و این قدرت درحوزه های علمیه ما است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطر نشان کرد: اگر ما به این امر ایمان پیدا کردیم که حوزه چنین قدرتی را دارد، تداوم این قدرت هم نیازمند این است که از آن مراقبت و نگهداری صورت گیرد.

جلیلی در ادامه با اشاه به آیات «کان حقا علینا نصر المؤمنین»، « إن تنصر الله ینصرکم» تأکید کرد: ما اگر در انقلاب، دفاع مقدس و در برابر فشارهای اقتصادی بتوانیم موفقیت هایی را بدست آوریم، دلیلش این است که قواعدی به ملت ما تعلیم داده شده که ما آن را بکار گرفته ایم و این آثار خودش را نشان داده است.

ارسال نظرات