۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۹
کد خبر: ۷۴۴۷۵۴
مقابل دفتر امام جمعه تبریز برگزار شد؛

اجتماع نوجوانان دهه هشتادی تبریز در حمایت با دانش آموزان فلسطینی

اجتماع نوجوانان دهه هشتادی تبریز در حمایت با دانش آموزان فلسطینی
اجتماع دانش آموزان تبریزی در مقابل دفتر امام جمعه تبریز در حمایت و اعلام همبستگی با دانش آموزان فلسطینی با حضور وسخنرانی نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آذربایجان شرقی، اجتماع دانش آموزان تبریزی در مقابل دفتر امام جمعه تبریز در حمایت و اعلام همبستگی با دانش آموزان فلسطینی با حضور وسخنرانی نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم امام جمعه تبریز در جمع دانش آموزان عنوان کرد: دانش آموزان ایران و سراسر جهان باید با اعلام همبستگی با دانش آموزان غزه، نفرت و انزجار خود را از رژیم نژادپرست و کودک کش صهیونستی اعلام کنند.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی افزود: امروز صدها هزار دانش آموز فلسطيني در سوگ از دست دادن خانواده ها و همكلاسي هايشان، عزادار هستند، و خانه‌ای برای زندگی، مدرسه ای برای تحصیل، بیمارستانی برای درمان، آبی برای آشامیدن و غذایی برای خوردن ندارند.

وی اظهار کرد: در شرایط دردناک فعلی جا دارد از ملت ها و دولت های آزاده به ویژه دانش آموزان، دانشجویان، هنرمندان، ادبا و سایر مردم کشورها، انتظار داشته باشیم که با اعتراضات گسترده و فشارهای مضاعف به امریکا و اسرائیل، امکان برقراری آتش بس فوری را فراهم نموده و کمک های انسان دوستانه خود را به سمت این مردم مظلوم گسیل کنند.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم در پایان بیان کرد: مدارس، مساجد، بیمارستان ها و مراکز درمانی هیچکدام در امان نیستند و مدام بمباران میشوند.

وحید نستوهی
ارسال نظرات