۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۴
کد خبر: ۷۴۴۷۴۳
با حکم رهبر انقلاب؛

رئیس بنیاد مستضعفان منصوب شد

رئیس بنیاد مستضعفان منصوب شد
حضرت آیت الله خامنه‌ای در حکمی حسین دهقان را به عنوان رئیس بنیاد مستضعفان منصوب کردند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله خامنه‌ای در حکمی حسین دهقان را به رئیس بنیاد مستضعفان منصوب کردند. توانمندسازی اقشار ضعیف و به کار گرفتن این امانت ملی برای آبادانی و پیشرفت در مناطق محروم و به کارگیری نیروهای جوان و متخصص انقلابی و جهادی با رعایت بندهای اقتصاد مقاومتی از مهمترین مطالبات رهبر انقلاب از حسین دهقان است.

متن حکم رهبر انقلاب اسلامی برای انتصاب حسین دهقان به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای حسین دهقان دام توفیقُه

با انتقال جناب آقای فتاح به ستاد اجرائی فرمان امام و با تقدیر و تشکر از مدیریت مسئولانه و پرتلاش ایشان در جهت خدمت به محرومان، جنابعالی را که از سوابق برجسته‌ای در مدیریت های کلان برخوردار می باشید، به ریاست بنیاد مستضعفان منصوب می‌کنم.

مهمترین توصیه‌ اینجانب توانمندسازی اقشار ضعیف و به کار گرفتن این امانت ملی برای آبادانی و پیشرفت در مناطق محروم،و به کارگیری نیروهای جوان و متخصص انقلابی و جهادی با رعایت بندهای اقتصاد مقاومتی است. توفیقات شما را از خداوند متعال خواستارم.

دهقان رئیس بنیاد مستضعفان منصوب شد

گفتنی است، حسین دهقان رئیس جدید بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی فعالیت خود را از سال ۱۳۵۸ با عضویت در سپاه پاسداران آغاز کرد و در طول جنگ ایران و عراق از اعضای این نهاد بود. او از ۱۳۶۵ تا ۱۳۶۹ جانشین فرمانده نیروی هوایی سپاه، از ۱۳۶۹ تا ۱۳۷۰ فرمانده نیروی هوایی سپاه و از ۱۳۷۱ تا ۱۳۷۵ جانشین رئیس ستاد مشترک سپاه بود.

دهقان در دولت هفتم بعنوان قائم‌مقام وزیر دفاع و در دولت‌های هشتم و نهم؛ بعنوان معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران فعالیت می‌کرد و در دولت یازدهم، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بود.

میثم صدیقیان
ارسال نظرات