۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۹
کد خبر: ۷۴۴۵۳۶
مدیر حوزه علمیه فارس مطرح کرد؛

رسالت مبلغان؛ تزریق امید به جامعه و مردم

رسالت مبلغان؛ تزریق امید به جامعه و مردم
حجت الاسلام والمسلمین محمودی گفت: دشمن از هر روشی به دنبال دین ستیزی می باشد و جامعه تبلیغی باید در مقابل این هجمه ها یکپارچه شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا محمودی مدیر حوزه علمیه فارس در همایش سالانه معاونین تبلیغ و امور فرهنگی کشور که در حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار شد، گفت: این اجلاسیه با وجود معاونین و طلایه داران تبلیغ استان ها منشا خیر و برکت خواهد بود چرا که تبلیغ جایگاه ویژه ای در شریعت اسلام دارد و در قرآن کریم یکی از مهمترین رسالت علما تبلیغ دین است.

وی افزود: یکی از ویژگی های مهم مبلغ بعد از ایمان و تقوا، داشتن بصیرت بوده و بصیرت به معنای علم عمیق و رسوخ علم در جان یک عالم است و مقام معظم رهبری تاکید دارند که نسبت به افزایش بصیرت اهتمام ویژه داشته باشید.

مدیر حوزه علمیه فارس اظهار داشت: با توجه به تبلیغات دشمن برای اشاعه نا امیدی در جوانان باید بدانیم که اگه جامعه ای امیدوار به آینده نباشد دیگه انگیزه ای برای ادامه مسیر ندارد و این جامعه مورد هجوم قرار می گیرد و یکی از رسالت مبلغین تزریق امید به جامعه و مردم است.

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری عرصه تبلیغ را با عنوان جهاد تبیین بیان کردند و دلیل آن هم هجوم و تبلیغات دشمنان علیه دین و اعتقادات مردم است و می‌بینیم با هر روشی به دنبال دین ستیزی می باشد و جامعه تبلیغی باید در مقابل این هجمه ها یکپارچه شوند.

ارسال نظرات