۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۰
کد خبر: ۷۴۳۸۶۵

بازداشتی‌های پرونده قتل مهرجویی‌ها به ۷ نفر رسید

بازداشتی‌های پرونده قتل مهرجویی‌ها به ۷ نفر رسید
سخنگوی پلیس از دستگیری ۷ مظنون در پرونده قتل داریوش مهرجویی‌ و همسرش خبر داد.

سردار سعید منتظرالمهدی سخنگوی پلیس در حاشیه حضور در صحنه جرم در جمع خبرنگاران گفت: کارآگاهان در ادامه اقدامات و ارتباطات فنی در ۳ حوزه اطلاعاتی، آزمایشگاهی و میدانی، ۷ نفر از مظنونان پرونده را طی عملیات‌های جداگانه تا پاسی از شب گذشته در نقاط مختلف کشور دستگیر کردند.

سخنگوی پلیس با بیان اینکه ابعاد تازه ای از فرآیند کشف ایجاد شده و کماکان تحقیقات به صورت جدی در حال انجام است خاطرنشان کرد: شواهد و قرائن حکایت از ا خبار امیدوارکننده در قطعیت در کشف جرم را دارد.

رئیس‌جمهور صبح امروز، به بخش‌های انتظامی و امنیتی دستور دادند تا با جدیت و سرعت مضاعف موضوع مورد بررسی قرار گرفته و نتایج اقدامات به مردم نیز اطلاع رسانی شود.

همچنین رئیس قوه قضائیه تاکید کرد در پروندهٔ مهرجویی پس از شناسایی قاتل، خیلی سریع پرونده بررسی و پیگیری شود تا افراد منافق و سودجو از این پرونده سوء‌استفاده نکنند.

به گزارش فارس، شامگاه شنبه ۲۲مهرماه ۱۴۰۲ داریوش مهرجویی، کارگردان ایرانی و همسرش وحیده محمدی‌فر در ویلای شخصی‌‌شان در کرج به قتل رسیدند و از همان دقایق ابتدایی نیروهای انتظامی و امنیتی برای بررسی صحنه قتل و شناسایی قاتل در محل حضور پیدا کردند.

شب گذشته نیز سخنگوی پلیس از رصد ۴۰۰۰ خط تلفن  و کشف سرنخ‌هایی با توجه به ردزنی سگ‌های ویژه کشف قتل خبر داده بودند.

احسان قنبری نسب
منبع: فارس
ارسال نظرات