۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۹
کد خبر: ۷۴۳۵۷۳

امام خمینی از همه اینها بالاتر بود + فیلم

امام خمینی از همه اینها بالاتر بود + فیلم
رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه اگر شرح حال امام را در تاریخ خوانده بودیم باور نمی‌کردیم، اظهار داشت: امام خمینی نعمت بزرگ خدای متعال به مردم ایران بود.

به گزارش گروه سیره امامین انقلاب خبرگزاری رسا، رهبر معظم انقلاب در منزل سردار شهید حاج حسین همدانی فرمودند: ماها اگر چنانچه شرح حال امام را در تاریخ خوانده بودیم، نصفش را باور نمیکردیم؛ واقعاً از بس عظمت هست در زندگی امام و رفتار امام و مانند اینها که آدم اگر خودش ندیده بود و در تاریخ بنا بود بخواند، نصفش را باور نمیکرد.

معظم له در ادامه فرمودند: من یک وقت گفتم به امام؛ گفتم آقا ما اگر در تاریخ شرح حال کسی مثل شما را میخواندیم، همین طور حسرت می‌خوردیم که ما چرا مثلاً این آدمهای این جوری را ندیدیم؛ حالا خدای متعال به ما این نعمت را داده که ما شما را داریم از نزدیک می‌بینیمتان؛ گفتم این واقعاً نعمت بزرگی است برای ما.

معظم له افزودند: مثلاً شخصیّت‌های بزرگی که حالا در تاریخ بودند آدم دلش میخواست کاش اینها را میدید، کاش مثلاً چه میکرد؛ علّامه‌ی حلّی فرض کنید، شیخ بهائی و مانند اینها؛ امام از همه‌ی اینها بالاتر بود، با آن کارهایی که کرده بود.

رهبر معظم انقلاب اظهار داشتند: اگر چنانچه امام دویست سال قبل بود که آدم شرح حالش را میخواند، به خودش میگفت ای کاش ما این آدم را میدیدیم. گفتم خب حالا خدای متعال این [نعمت] را به ما داده ما داریم شما را از نزدیک می‌بینیم؛ دستتان را میبوسیم، احوالتان را میپرسیم، از شما می‌شنویم، با شما حرف میزنیم. واقعاً نعمت بزرگی به مردم ایران، خدای متعال داد.

تعداد بازدید : 1
ارسال نظرات