۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۵
کد خبر: ۷۴۲۸۲۳
استاندار لرستان:

شهدا پیوست دائمی ارزش های کشور هستند

شهدا پیوست دائمی ارزش های کشور هستند
زیویار گفت: شهدا الگوهای ایثار، فداکاری و غیرت و پیوست دائمی ارزش های کشور هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، فرهاد زیویار در جلسه ستاد کنگره شهدای استان گفت: ششم آبان ماه آغاز کنگره شهدا در لرستان است، کمیته های تخصصی گزارشات خود را در جلسه ستاد کنگره اعلام کردند و امورات مورد نظر به خوبی در حال انجام هستند.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه برگزاری کنگره شهدا یک اقدام جهادی است، اظهار داشت: اقداماتی که مسئولین برگزاری کنگره انجام می دهند علاوه بر روال اداری آنها است و این مصداق کار جهادی است.

زیویار خاطرنشان کرد: شهدا الگوهای ایثار، فداکاری و غیرت هستند و از زمانی که بنا شد کنگره شهدا در استان برگزار شود تا کنون لرستان ۱۱ شهید را تقدیم نظام و ملت کرده است.

وی ادامه داد: این تعداد از شهید در استان ظرف یک سال گذشته نشان می دهد که کاروان فداکاری، ایثار و شهادت در این خطه همچنان در جریان و حرکت است.

زیویار با اینکه شهدا پیوست دائمی ارزش های کشور هستند، عنوان کرد: استان لرستان در ایثار و فداکاری جزو رکوردداران در کشور بوده که مایه افتخار همه ماست.

وی یادآور شد: از مهم ترین اهداف برگزاری کنگره شهدا برای ما در هر لباس و جایگاهی که قرار داریم توجه به فداکاری و ایثار شهدا است./۹۴۵۱/

ابراهیم بهروج
برچسب ها: شهدا ایثار شهادت
ارسال نظرات