۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۶
کد خبر: ۷۴۲۳۳۶
جنگی که بود، جنگی که هست؛

جهاد و شهادت؛ فرهنگی ریشه‌دار در حوزه‌های علمیه

جهاد و شهادت؛ فرهنگی ریشه‌دار در حوزه‌های علمیه
حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا محمودی مدیر حوزه علمیه فارس به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس پیامی صادر نمود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس ، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا محمودی مدیر حوزه علمیه فارس به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس پیامی صادر کرد.

متن کامل این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بار دیگر هفته دفاع مقدس تجلی نمود تا یادآوری کند حماسه سازانی که در جهاد اصغر با رشادت‌های بی‌نظیر خود توانستند از دین خدا ، مکتب اهل بیت و کیان ایران اسلامی پاسداری کنند و پیروزمندانه مقابل جبهه کفر و استکبار جهانی ایستادگی کنند ، همان‌ها هستند که در جهاد اکبر و در مبارزه با هوای نفس غالب بودند و در مکتب انسان ساز حضرت روح الله توحید، ایمان و اخلاص آموخته بودند.

هفته دفاع مقدس گرامی‌داشت رشادت و حماسه شهدا و رزمندگانی است که با قلوبی مملو از ایمان و روحی سالک الی الله در شرایطی که جهانخواران، عالم را در ظلمت و دوری از تعالیم انبیا فرو برده بودند، توانستند فریاد آزادی خواهی و عدالت خواهی را در دنیا طنین انداز کنند و فرهنگ ایثار و مقاومت را حیات بخشند و نور هدایت و مکتب توحید را روشن نگه دارند.

مسیری که شهدای گرانقدر دفاع مقدس در اوج غربت فتح نمودند ، امروز مملو از پیروانی است که در زعامت ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) به مقاومت اسلامی پیوستند و در جبهه‌های مختلف با دشمنان اسلام و مستکبرین عالم در همه سطوح در حال جهاد هستند . از برکت خون شهدای جنگ تحمیلی ۸ ساله، امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار و صلابت است و هر دشمنی در مقابل جوانان پرورش یافته در مکتب انقلاب اسلامی احساس ضعف می‌کند.

در این میان حوزه علمیه با تقدیم بالغ بر 3 هزار شهید طلبه و روحانی در دفاع مقدس ، ثابت نمود جهاد و شهادت فرهنگی ریشه‌دار در حوزه‌های علمیه است و روحانیت علاوه بر رسالت تبلیغ دین مبین اسلام تا رسیدن به فوز عظیم شهادت در این مسیر پایداری می کند.

مدیریت حوزه علمیه فارس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس خاصه شهدای طلبه و روحانی بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و شهدای والا مقام و رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید میثاق می‌نماید.

ارسال نظرات