۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۶
کد خبر: ۷۴۲۳۲۳
مدیر حوزه علمیه خواهران استان فارس:

دفاع مقدس، احیاکننده خودباوری در مردم بود

دفاع مقدس، احیاکننده خودباوری در مردم بود
حجت الاسلام والمسلمین ساجدی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان فارس به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس ، حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر ساجدی مدیر حوزه علمیه خواهران استان فارس به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس بیانیه ای صادر کرد.


بسم الله الرحمن الرحیم

مقام معظم رهبری «مدظله العالی»: «عالی‌ترین فضایل اخلاقی در دفاع مقدس بروز کرد.»

هفته دفاع مقدس فرصت گران بهایی است برای بازشناسی حماسه ای عظیم که با ایثار و فداکاری فرزندان برومند این مرز و بوم با برتری ایمان و اراده قدرت های سلطه را شکست داده و ملت استوار ایران به عنوان یکی از عبرت‌های بزرگ تاریخ معاصر در جهان به اثبات رسید.

دفاع مقدس، احیا کننده خودباوری مردمی بود که با اعتماد به نفس، تار و پود اسارت وابستگی را گسستند، تا برای عزت و عظمت دینشان جامعه ای خود شکوفا داشته باشند. جوانان و رزمندگان اسلام با از خودگذشتگی و ایثار آیینی را بنیان نهادند که شهادت و ایثار به عنوان ارزشی فرهنگی همه جریان ها و مسائل دیگر را تحت الشعاع قرار داده و زمینه ساز فرهنگ مقدسی شد که طریق اتصال به ملکوت را هموار کرد.

حوزه علمیه خواهران استان فارس با زنده نگه داشتن یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافعان حرم، سالروز دفاع مقدس را که موجب عظمت و اقتدار ایران اسلامی شد به همه خالقان و حماسه آفرینان دفاع مقدس و تمامی مردم غیور ایران اسلامی و به ویژه طلاب حوزه های علمیه خواهران تبریک و تهنیت عرض نموده و ضمن پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله العالی  همگان را به عبرت آموزی از عزت آفرینی و افتخارات حماسه عظیم دفاع مقدس فرا می‌خواند.

ارسال نظرات