۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۹
کد خبر: ۷۴۲۲۶۲
حجت‌الاسلام والمسلمین مقامی در گفت‌وگو با رسا مطرح کرد؛

رئیسی برنامه‌ریزی‌های غرب در مبارزه با قرآن را خنثی کرد/ لزوم تقدیر حوزه از رئیس جمهور

رئیسی برنامه‌ریزی‌های غرب در مبارزه با قرآن را خنثی کرد/ لزوم تقدیر حوزه از رئیس جمهور
استاد حوزه سخنان آیت‌الله رئیسی و حمایت ایشان از قرآن را در مجمع عمومی سازمان ملل ستود و گفت: شایسته است مراکز علمی اسلامی از رئیس جمهور قدردانی کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالمجید مقامی، عضو هیأت رئیسه مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، حمایت از قرآن به وسیله آیت‌الله رئیسی در مجمع عمومی سازمان ملل را ستود و گفت: غرب با برنامه‌ریزی در اهانت‌ها و بی‌احترامی‌های متوالی به قرآن کریم و سوزاندن آن سعی داشت که اسلام و قرآن را به محاق ببرند و به خیال خود نور حقیقت جاودان قرآن را خاموش کند.

وی با اشاره به آیه‌ای از قرآن با این معنا که مکر خدا بالاتر از همه مکرها است، تصریح کرد: تمام مکر و حیله دشمنان اسلام با بالا بردن این کتاب آسمانی به وسیله رئیس جمهور شجاع ایران اسلامی و بوسیدن آن، خنثی شد.

عضو هیأت رئیسه مجمع عمومی جامعه مدرسین افزود: آیت‌الله رئیسی با بیان مفاهیم وحدت بخش، انسان‌ساز، الهام بخش، جامعه‌ساز و تمدن ساز برای کل جوامع بشری به جهانیان ثابت کرد که قرآن یک حقیقت ابدی غیر قابل سوختن است؛ همین چند کلمه صحبت ایشان درباره این کتاب آسمانی کافی بود تا همه زیرساخت‌های فکری تمدن غرب به چالش کشیده شود و دل‌های مستضعفان و نسل جدید بشر به سوی قرآن جلب شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین مقامی احترام به قرآن در مجمع عمومی سازمان ملل را باعث شادی پیامبر اکرم (ص) و امت اسلام عنوان کرد و گفت: امت اسلامی به رئیس جمهور ایران اسلامی افتخار می‌کند؛ احترام به قرآن در دنیا و در سازمان ملل یک افتخار بزرگ برای ملت ایران است.

وی عنوان کرد: شایسته است مراکز علمی و فرهنگی مهم جهان اسلام مانند حوزه علمیه و دانشگاه الازهر با دعوت از آیت‌الله رئیسی، بابت این حرکت ارزنده از ایشان تقدیر و تشکر کنند.

عضو هیأت رئیسه مجمع عمومی جامعه مدرسین به عنوان یکی از اساتید درس خارج حوزه علمیه قم گفت: بنده از جانب خود و بسیاری از اساتید حوزه علمیه از آیت‌الله رئیسی به خاطر حرکت با شکوهش در سازمان ملل دعوت می‌کنم در جمع اساتید حوزه علمیه حاضر شوند تا اساتید از ایشان تقدیر و تشکر ویژه‌ای داشته باشند.

ارسال نظرات