۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۷۴۱۸۸۷

اعترافات براندازان به شکست + فیلم

اعترافات براندازان به شکست + فیلم
پس از گذشت یک سال از پروژه اغتشاشات 1401، جریان اپوزیسیون خارج نشین در سالگرد آشوب‌ها، به شکست این پروژه اعتراف کردند.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، پس از گذشت یک سال از پروژه امنیتی اغتشاشات ۱۴۰۱ که با هدف براندازی و تجزیه ایران از سوی سرویس‌های جاسوسی رژیم صهیونیستی و آمریکا به راه افتاده بود، اکنون براندازان خارج نشین، اعتراف کرده‌اند که این پروژه، شکست خورده است. البته شکست این جریان ضدایرانی، از ابتدای اغتشاشات ۱۴۰۱ مشخص بود و با گذشت زمان و شکست مفتضحانه «شورای همبستگی» و دعواهای ادامه‌دار این جریان بر سر سهم‌خواهی، این شکست علنی‌تر شد.

اما با این وجود، براندازان خارج نشین سعی می‌کردند که با دروغ‌های رسانه‌‌ای و رویا فروشی، به افکار عمومی القا کنند که این پروژه هنوز پا برجاست. این جریان، سرمایه گذاری ویژه‌ای برای سالگرد اغتشاشات داشت. اما اکنون، کسانی به این شکست اعتراف می‌کنند که سال گذشته قصد داشتند ظرف یک هفته، ایران را فتح کنند!

شبکه تجزیه‌طلب اینترنشنال که این روزها به فروپاشی خود نزدیک شده و حتی چهره‌ای همچون سیما ثابت به دلیل لکه‌دار شدن کرامت انسانی‌اش از این شبکه فرار کرده، به شکست پروژه براندازی معترف است. کارشناس این شبکه صهیونیستی در اعترافی تازه به صراحت از «شکست و عبور جامعه ایران از نیروهای سیاسی خارج از کشور» سخن گفت. این شبکه همچنین به «رادیکال، انحصارطلب، حذف‌گرا و مصادره‌گر بودن اپوزیسنون خارج نشین» اعتراف کرده است.

تعداد بازدید : 1

سخنگوی گروه تروریستی و تجزیه‌طلب حزب دموکرات نیز در مصاحبه با شبکه صدای آمریکا، به شکست اپوزیسیون خارج نشین اعتراف کرد.

تعداد بازدید : 1

شبکه بی‌بی‌سی، وابسته به سرویس جاسوسی MI۶ نیز اعتراف کرده است که ۲۵ شهریور ماه، خیابان‌های ایران خالی بوده و خبری از اغتشاش نبوده است. بی‌بی‌سی که همواره تنها راه ممکن را آشوب خیابانی می‌داند، در توجیه این شکست بزرگ گفته است: «کسی به خیابان‌ها نیامد چون احتمالا شکل اعتراضات تغییر کرده است!»

تعداد بازدید : 1

کارشناس شبکه سلطنتی BBC در گزارشی دیگر نیز به این شکست اعتراف کرده و گفته است: «کسی که فکر می‌کرد جمهوری اسلامی با اعتراضات خیابانی ظرف یکی دو ماه سرنگون خواهد شد، یا دچار شکلی از خوش‌بینی شده بود، یا آنچه که دلش می‌خواست را به عنوان پیشبینی ارائه می‌کرد. من فکر می‌کنم اینطور نیست که معترضان بیایند کف خیابان و به هر قیمتی، همیشه کف خیابان بمانند.»

تعداد بازدید : 1

یکی دیگر از کارشناسان بی‌بی‌سی، به پایان یافتن عمر اغتشاشات، اعتراف کرد. او در این رابطه گفت: «به نظر من اعتراضات ادامه ندارد، رو به افول رفته و به سیر نزولی خودش رسیده است.»

تعداد بازدید : 1

البته ناامیدی از آشوب مجدد در سالگرد اغتشاشات، مسئله جدیدی نیست. سعید قاسمی نژاد، کارشناس تحریم‌طلب بنیاد صهیونیستی دفاع از دموکراسی، حدود یک ماه قبل از سالگرد اغتشاشات و درپی توافق ایران و آمریکا، از شعله‌ور شدن مجدد آتش آشوب‌ها، ناامید شده بود.

تعداد بازدید : 1

در این روزها، برخلاف گذشته، رژیم صهیونیستی حمایت‌های خود از اغتشاش در ایران را علنی کرده است.

اعترافات براندازان به شکست در براندازی + فیلم

این درحالی است که کارشناسان این رژیم، به شکست پروژه امنیتی تجزیه ایران اعتراف کرده است. مئیر لیتواک، رئیس گروه تاریخ دانشگاه تل‌آویو، در پاسخ به این ادعا که ایران در آستانه تجزیه قرار دارد، گفت: «این توهم افرادی است که ایران را درک نمی‌کنند و تاریخ ایران را نمی‌فهمند. در نهایت تاسف، ما هنوز با سقوط نظام در ایران بسیار فاصله داریم. »

تعداد بازدید : 1

گلشیفته فراهانی، کسی که خود در شورای همبستگی براندازان حضور داشت، در اظهارات اخیر خود به شکست اپوزیسیون اعتراف کرد. او در این رابطه گفته است: «اپوزیسیون درگیر منم منم‌ها است. تا کار تیمی پیش می‌آید، شکست می‌خورد. خب معلوم است که همه چیز از هم می‌پاشد.» او اشاره داشت که براندازان هر کس که مثل آن‌ها فکر نمی‌کند را، طرد می‌کنند و به او می‌گویند «تو برو بمیر و اصلا وجود نداشته باش.»

تعداد بازدید : 1
ارسال نظرات