۱۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۰
کد خبر: ۷۴۱۱۳۸
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان:

گازرسانی به اقصی نقاط کشور از مصادیق توزیع عدالت در انقلاب است

گازرسانی به اقصی نقاط کشور از مصادیق توزیع عدالت در انقلاب است
اصفهان ـ آیت الله طباطبایی نژاد گفت: بدون شک از مصادیق بارز و بزرگ توزیع عدالت اجتماعی در انقلاب اسلامی ایران ، انتقال گازرسانی به اقصی نقاط کشور خاصه مناطق محروم است.

به گزارش خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان اصفهان، در جمع برخی از مدیران و معاونان منطقه 2 عملیات انتقال گاز ایران با اشاره به اهمیت  کار گازرسانی و ارزش آن در ایجاد رفاه برای مردم و اجر آن نزد خداوند گفت: این کار برای مردم بسیار ارزشمند است و یکی از افتخاراتی که ما می توانیم به آن افتخار کنیم مسئله گازرسانی است و مجموعه شرکت گاز در توسعه ، توزیع و انتقال به دنبال کار رفاهی برای مردم می باشند.

وی در ادامه افزود: بدون شک از مصادیق بارز و بزرگ توزیع عدالت اجتماعی در انقلاب اسلامی ایران ، انتقال گازرسانی است و این خدمت بزرگی در دهه های اخیر بود و عظمت جمهوری اسلامی در همین است که دولت جمهوری اسلامی توانسته است به کمک و همت این کارکنان به روستاهاو نقاط محروم کشور هم گازرسانی نماید.

امام جمعه اصفهان با بیان قدردانی نسبت به فداکاری ها و زحمات کارکنان شرکت گاز در گازرسانی به مناطق مختلف به ویژه به مناطق محروم عنوان کرد: مردم می دانند این مجموعه، جمعی است که جان خود را در کف دست خود قرار داده اند و جمعی از فرزندان ایران هستند که دلسوزانه کار می کنند تا مردم در رفاه باشند.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان خاطرنشان کرد: کشوری  که درباره آن اظهار می کردند نمی تواند بدون تکیه به دیگران زندگی کند اکنون خود در همه بخش های توسعه یافته است و البته اکنون نیز برخی اظهار می کنند که بدون آمریکا نمی توان زندگی کرد.

آیت الله طباطبایی نژاد با اشاره به برخی از موارد استیلای صنعتی آمریکا بر ایران در دوران پهلوی و تحقیر ایران در آن دوران گفت: کاری که آمریکا می کند همان کاری است که فرعون با قوم خود می کرد هم چنان که قرآن کریم نیز درباره آن می فرماید " فَاسْتَخَفَ‌ قَوْمَهُ‌ فَأَطَاعُوهُ‌ " یعنی فرعون ابتدا مردم را خفیف کرد و به آنها گفت همه چیز در دست فرعون است و نمی توانید یک روز بدون فرعون زندگی کنید، لذا دنیای کفر نیز می خواهد انسان ها را خفیف کند.

وی اظهار کرد: امروز در هر بخشی از صنعت پیشرفت اتفاق افتاده است و فرق حال حاضر با دوران دفاع مقدس در این است که در هشت سال دفاع مقدس آمریکا و هم پیمانان آن سعی بر این داشتند که ما از هیچ کشوری چیزی نخریم و اکنون سعی می کنند که چیزی به دیگر کشورها نفروشیم و این پیشرفت بسیار بزرگی است./1304/

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات