۱۰ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۹:۴۲
کد خبر: ۷۴۱۱۱
آیت الله سبحانی:

لذت واقعی در خدمت به مردم است

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله سبحانی گفت: لذت واقعی در خدمت به مردم و بر داشتن باری از روی دوش مردم و محرومان جامعه است.
1/ آيت الله سبحاني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید، شنبه شب، در دیدار با رئیس سازمان بهزیستی کشور و برخی از معاونان وی، در سخنانی با اشاره به روایتی از پیامبر گرامی اسلام(ص) خدمت به مردم و محرومان جامعه را دارای اجر و فضیلت بسیار فراوان دانست.

وی با اشاره به فعالیت ها و اقدامات سازمان بهزیستی کشور، از زحمات و خدمات پرسنل این سازمان قدردانی کرد و اظهار داشت: ارتباط داشتن با معلولان جسمی و روحی کار بسیار بزرگی است که هرکسی از عهده آن بر نمی آید.

این استاد برجسته حوزه علمیه قم با تحسین فعالیت های سازمان بهزیستی خاطرنشان کرد: ارتباط داشتن با معلولان و رفع نیازهای جسمی و روحی آنان صبر و تحمل فراوانی را می طلبد و اگر در انسان عاطفه نباشد نمی تواند از عهده این امر مهم برآید.

حضرت آیت الله سبحانی خطاب به مسؤولان سازمان بهزیستی کشور بیان داشت: شما باید کار خود را عبادت بدانید و توجه داشته باشید که اقدامات شما هم جنبه الهی دارد و هم جنبه معنوی.

استاد حوزه علمیه قم تصریح کرد: بنده امیدوارم این نهاد مهم و اساسی جامعه بیش از پیش موفق باشد و جامعه نیز باید قدردان افراد خدوم و تلاشگری باشد که در این نهاد مشغول خدمت رسانی به محرومان و معلولان هستند.

این مرجع تقلید لذت واقعی را در خدمت به مردم و رفع حوائج و گرفتاری های محرومان دانست و تصریح کرد: رفع نیازها و مشکلات اقشار محرومی همچون معلولان ذهنی و جسمی توسط سازمان بهزیستی گام ارزشمندی است و بنده به سهم خودم از فعالیت ها و اقدامات شما قدردانی می کنم.

حضرت آیت الله سبحانی تاکید کرد: دست کشیدن بر سر ایتام و افراد بی بضاعت دارای فصیلت بسیار فراوانی است و کارکنان سازمان بهزیستی باید قدردان این نعمت باشند.

این مرجع تقلید در بخش دیگری از سخنانش ایمان را مهم ترین و بهترین سرمایه معنوی کارکنان سازمان بهزیستی کشور ارزیابی کرد.

گفتنی است در ابتدای این دیدار دکتر فقیه رئیس سازمان بهزیستی کشور نیز گزارشی از اقدامات و فعالیت های این سازمان ارائه کرد. /924/پ202/ج

ارسال نظرات