۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۲
کد خبر: ۷۴۰۶۶۸

دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی موفقیت قاری ایرانی در مالزی را تبریک گفت

دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی موفقیت قاری ایرانی در مالزی را تبریک گفت
دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی در پیامی کسب رتبه دوم مسابقات قرآن مالزی توسط بیژنی نماینده کشورمان را تبریک گفت.
به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، ، سیدمحمدجواد آل احمد، دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی در پیامی، موفقیت علیرضا بیژنی‌ در کسب رتبه دوم مسابقات بین‌المللی قرآن کشور مالزی را به وی و جامعه قرآنی کشور تبریک گفت.

در این پیام آمده است:
موفقیت علیرضا بیژنی برای حضور در شصت و سومین دوره مسابقات بین المللی قرآن کشور مالزی و کسب رتبه دوم این مسابقات که قدیمی‌ترین مسابقه قرآن در جهان است را به جامعه قرآنی کشورمان تبریک می‌گویم؛ خدا را شاکریم که به برکت انقلاب اسلامی، جوانان این سرزمین شهیدپرور متعهدانه و مؤمنانه در اعتلای نام ایران اسلامی در دنیا مجاهدت می‌کنند. بدون شک موفقیت جوانان ایرانی درعرصه‌های مختلف قرآنی پیام اهتمام نظام مقدس جمهوری اسلامی به قرآن کریم به گوش جهانیان می‌رساند.

حضور جوانان حافظ و قاری قرآن در مسابقات بین‌المللی قرآن و کسب موفقیت در این رویدادها بیش از اینکه کام نمایندگان کشورمان را شیرین کند، قلب، بزرگ پرچمدار و محافظ قرآن کریم در جمهوری اسلامی ایران را شاد می‌کند. امیدوارم در سایه این موفقیت‌ها بیش از پیش شاهد گسترش فعالیت‌های قرآنی و اعتلا و عظمت جوانان برومند کشور عزیزمان باشیم.

در پایان بار دیگر برخود لازم می‌دانم این موفقیت بزرگ که نمایانگر توسعه و حرکت رو به رشد فعالیت‌های قرآنی در کشور و برانگیزاننده جوانان برای حضور پرشکوه‌تر در فعالیت‌های قرآنی است را به خانواده و اساتید محترم این قاری جوان و متخلق به اخلاق قرآنی و نیز جامعه قرآنی که تلاش‌ها و مجاهدت‌های فراوانی در قرآنی شدن فرزندان این آب و خاک داشته‌اند، صمیمانه تبریک بگویم.
 
سیدمحمدجواد آل احمد
دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی
 
ارسال نظرات