۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۹
کد خبر: ۷۴۰۴۵۲
معاون ارتباطات و بین الملل حوزه فارس در گفت‌وگو با رسا خبر داد؛

اعزام ۸۰ مبلّغ بین الملل حوزه علمیه فارس به پیاده روی اربعین حسینی

اعزام ۸۰ مبلّغ بین الملل حوزه علمیه فارس به پیاده روی اربعین حسینی
حجت الاسلام فولادی از اعزام ۸۰ نفر از مبلغان زبان دان خواهر و برادر معاونت بین الملل حوزه علمیه فارس به مراسم اربعین خبر داد.

حجت الاسلام احمد فولادی معاونت ارتباطات و بین الملل حوزه علمیه فارس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، گفت: امروز نشست فعالان بین الملل حوزه علمیه استان فارس با حضور خواهران و برادران زبان دان که برای اعزام به حماسه بین المللی اربعین حسینی ثبت نام کرده بودند، برگزار گردید.

وی افزود: در این نشست از بیانات حجت الاسلام دهقان، مبلّغ تراز اول بین الملل و مربی مبلغان اربعین و همچنین از حجت الاسلام سید هاشم الحیدری از رهبران مقاومت اسلامی در عراق بهره مند شدیم.

حجت الاسلام فولادی از اعزام هشتاد نفر از مبلغین زبان دان خواهر و برادر معاونت بین الملل حوزه علمیه فارس به پیاده روی اربعین خبر داد و گفت: این مبلغین در بازه زمانی سوم تا دوازدهم شهریور ماه اعزام می شوند و در یازده موکب مستقر شده و به تبلیغ چهره به چهره می پردازند.

وی با اشاره به محورهای تبلیغی این اعزام اظهار داشت: گفت و گو با دانشجویان بین المللی، تقویت میز مقاومت و حضور در موکب های حشد الشعبی، مباحث خانواده، تمدن نوین اسلامی و مباحث مربوط به گام دوم انقلاب از محور های تبلیغی این مبلغان خواهد بود.

قاسم شفیعی پور

ارسال نظرات