۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۹
کد خبر: ۷۳۹۸۹۰

واکنش نماینده مردم کاشان در مجلس به حادثه تروریستی حرم شاهچراغ

واکنش نماینده مردم کاشان در مجلس به حادثه تروریستی حرم شاهچراغ
اصفهان – نائینی گفت: حادثه تروریستی شب گذشته شیراز نشان دهنده این است که امنیت امروز خود را مدیون شهدا از جمله شهدای مدافع حرم و شهید حاج قاسم سلیمانی هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، جواد نائینی صبح امروز به مناسبت روز خبرنگار در نشست با خبرنگاران با تبریک این روز گفت: خبرنگاران با صداقت، امانتداری و عمل به موقع خود در دفاع از ارزش‌های انقلاب تلاش می‌کنند.

وی افزود: خبرنگاران همانند دیگر مسؤولان توانسته اند بخش مهمی از رسالت انقلاب اسلامی را منضه ظهور برسانند و با قدرت رسانه‌ای و برنامه ریزی عالی و توانمندی در عرصه مدیریتی قدرت مطالبه گری خود را نشان دهند.

کفیل نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس حادثه تروریستی شب گذشته در آستان مقدس احمد ابن موسی شیراز که به شهادت یکی از خادمان دفاع از حرم و مجروع شدن تعدادی از هم وطنان انجامید را محکوم کرد و اظهار داشت: این حادثه نشان دهنده این است که امنیت امروز خود را مدیون شهدا از جمله شهدای مدافع حرم و شهید حاج قاسم سلیمانی هستیم.

به گفته وی اگر تلاش و از جان گذشتگی شهدای مدافع حرم و رزمندگان دفاع از حرم و حریم اهل بیت (ع) نبود امروز در داخل کشور از چنین امنیت و آرامشی برخوردار نبودیم.

سردار نائینی گفت، مسؤولان، سپاه پاسداران، ارتش، بسیج و ملت همیشه در صحنه و قهرمان ایران با کمک یکدیگراین فتنه بزرگ جهانی را که به نام دینداری و با استفاده از پرچم لااله الاالله سبب تفرقه و اختلاف و انحراف بین شیعه و سنی می‌شد را نابود کرد.

وی با اشاره به حوادث سوریه و عراق و جهان اسلام، یادآور شد: آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی اعتراف کردند داعش فرزند ناخلف آن‌ها است که برای نابودی داعش به ۲۰ سال زمان نیاز است، اما سردار سلیمانی بعد از مدت کوتاهی پایان داعش ونابودی آن را به دنیا اعلام کرد.

سردار نائینی در ادامه با اشاره به انتخابات پیش رو از همه کسانی که برای انتخابات ثبت کردند تقدیر و تشکر کرد و ابراز امیدواری کرد براساس منویات امامین انقلاب شاهد حضور همگانی و حداکثری واجدین شرایط رای در پای صندوق‌های انتخابات و انتخاب اصلح باشیم.

وی ابراز امیدواری کرد در انتخابات پیش رو جوانان مومن و انقلابی و با ثبات پای کار انقلاب خود را به مردم معرفی کنند و هریک از کاندیدا‌هایی که بتواند اکثریت آرا را به خودشان اختصاص دهند او را حمایت و پشتیبانی خواهیم کرد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات