۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۹
کد خبر: ۷۳۹۶۰۰
نایب رئیس مجمع نمایندگان مطرح کرد؛

خبرگزاری رسا؛ زیرک، شجاع و معتدل

خبرگزاری رسا؛ زیرک، شجاع و معتدل
حجت الاسلام سعیدی با اشاره به اینکه خبرگزاری رسا تلاش‌های خوبی را در جهت جهاد تبیین داشته است، گفت: مجمع طلاب نمایندگان نسبت به گذشته جهادی تر عمل می کند.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سعیدی، نایب رئیس دوم مجمع نمایندگان طلاب در بازدیدی که به همراه هیئت رئیسه این مجمع از خبرگزاری رسا داشت، ضمن تبریک روز خبرنگار به همه کارکنان این رسانه حوزوی، اظهار داشت: خبرگزاری رسا، مجموعه رسانه ای زیرک، شجاع و معتدل است که اهل افراط و تفریط نیست.

م/خبرگزاری رسا؛ زیرک، شجاع و معتدل است

حجت الاسلام سعیدی با تاکید بر اینکه اخبار خبرگزاری رسا در راستای منویات رهبر معظم انقلاب در عرصه جهاد تبیین است، ابراز کرد: متقابلا انتظار قشر عظیمی از حوزه علمیه که اساتید و نخبگان را شامل می شود از خبرگزاری رسا زیاد است و درخواست گسترش فعالیت های تبیینی و جهادی را از این رسانه حوزوی دارند.

نایب رئیس دوم مجمع نمایندگان طلاب با اشاره به اینکه مجمع نمایندگان طلاب دو ساحت را دنبال می کنند، تصریح کرد: یکی از این ساحت ها، بازوری توانمند بودن مدیریت حوزه علمیه است که می تواند در لایه های مختلف مدیریتی برای حوزه همراه و یاور باشد تا حوزه ظرفیت های بالقوه را به بالفعل تبدیل کند.

وی ساحت دیگر فعالیت های مجمع نمایندگان طلاب را دستگیری و کمک به طلاب دانست و گفت: این دو ساحتی که مجمع طلاب برعهده دارد، گام اساسی در جهاد تبیین است که تلاش می کند محقق شود و تقاضا داریم که خبرگزاری رسا ارتباط خود را با طلابی که فعال در این دو ساحت هستند افزایش بدهد.

حجت الاسلام سعیدی با اشاره به اینکه مجمع نمایندگان طلاب نسبت به گذشته فعال تر است، خاطرنشان کرد: این مجمع در مبنا و اجرا متفاوت تر و جهادی تر از گذشته است و امیدوارم که خبرگزاری رسا در انتشار فعالیت های جهادی اعضاء مجمع اهتمام ویژه ای داشته باشد.

ارسال نظرات