۰۸ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۳:۵۸
کد خبر: ۷۳۹۲۴
آیت الله خاتمی در گفت و گو با رسا:

هر دو طرف پذیرفتند که بگو مگوها را خاتمه دهند/ از انتشار اخبار دروغ در خصوص یک مکالمه خصوصی متاسفم

خبرگزاری رسا ـ آیت الله سید احمد خاتمی ضمن بیان توضیحاتی در خصوص خبر منتشر شده از رایزنی خود با آیت الله یزدی و آیت الله هاشمی گفت: هر دو بزرگوار پذیرفتند که به این مسائل خاتمه دهند.
1/ آيت الله سيد احمد خاتمي
آیت الله سید احمد خاتمی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص خبر منتشر شده از تماس وی با آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: اخبار منتشر شده در این خصوص نادرست است.

وی افزود: من برای ایجاد همدلی در سطح عالی کشور و در جهت پایان نزاع تلاشی انجام دادم و در این راستا هم با آیت الله یزدی و هم با آیت الله هاشمی گفت و گو کردم.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: در این گفت و گوها از هر دو این عزیزان خواستم که به بگو مگوها خاتمه دهند و هر دو بزرگوار نیز پذیرفتند.

آیت الله سید احمد خاتمی با اشاره به خبر منتشر شده در برخی رسانه ها در این خصوص، متذکر شد: بنابراین اخباری که در برخی سایت ها آمده مبنی بر اینکه سید احمد خاتمی گفته آقای یزدی اشتباه کرده و یا اعتراف به اشتباه نموده دروغ است. همچنین اینکه آقای هاشمی نیز این مطلب را نپذیرفته نیز دروغ است و ایشان در مکالمه تلفنی قول عدم پیگیری دادند.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم با ابراز بی اطلاعی از منبع انتشار اینگونه اخبار افزود: متاسفم از اینکه یک مکالمه تلفنی خصوصی اینگونه منتشر می شود و مطالب نادرست و غیر واقعی بدان افزوده می گردد.

گفتنی است برخی از سایت ها با انتشار خبری مدعی شده بودند که آیت الله سید احمد خاتمی در تماس با رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام از وی درخواست کرده که نامه خود به آیت الله یزدی را منتشر نکند و عنوان نموده که آیت الله یزدی در سخنان خود اشتباه نموده و به اشتباه خود نیز اقرار کرده است. /914/ت302/ج


ارسال نظرات