۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۷
کد خبر: ۷۳۹۱۹۰
نماینده ولی فقیه در کاشان:

دشمن به دنبال ایجاد گسست نسلی در گام اول و دوم انقلاب است

دشمن به دنبال ایجاد گسست نسلی در گام اول و دوم انقلاب است
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: امروز دشمن سنگر حساس قرآن و اهل بیت(ع) را نشانه گرفته تا بتواند در توطئه گسست نسلی در گام اول ودوم انقلاب به اهداف خود برسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی پیش ظهر امروز در دیدار با حجت الاسلام علی تقی‌زاده رئیس سازمان دارالقرآن کریم کشور گفت: امروز امید آفرینی در جامعه و عدم یأس و ناامیدی از نیاز‌های ضروری است.

وی با بیان اینکه براساس آیات سوره صف اراده خدا بر پیروزی قرآن وجبهه حق است، افزود: قرآن کریم نوری است که عالم را فراگیرکرده و دشمنان خدا به هیچ عنوان نمی‌توانند این نور را خاموش کنند.

نماینده ولی فقیه در کاشان تأکید کرد: پیروزی جبهه حق با نصرت دادن، ولی خدا امری قطعی و قرآنی بوده و خداوند درآیات سوره صف پیروزی را به مسلمانان بشارت داده است.

وی ادامه داد: در این سوره خداوند وعده خود را به شرط مجاهدت جانی و مالی مومنان در جهت نصرت الهی داده که تجارتی بالاتر ازاین برای اهل ایمان متصور نیست.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی بر تأسیس مهد کودک قرآنی و دبستان قرآنی تاکید کرد و گفت: امروز هرکس که می‌تواند باید مهد کودک قرآنی و دبستان قرآنی تأسیس کند تا بچه‌ها از کودکی بامحبت قران و پیامبر و اهل بیت(ع) رشد کرده و تربیت شوند.

به گفته وی امروز دشمن سنگر حساس قرآن و اهل بیت(ع) را نشانه گرفته تا بتواند در توطئه گسست نسلی در گام اول و دوم انقلاب به اهداف خود برسد.

لازم به ذکر است، در این دیدار برخی از اساتید و مدیران مؤسسات و خانه‌های قرآن شهرستان کاشان انتظارات و نقطه نظرات خود رابیان کردند.

همچنین در این دیدار برخی از اساتید ومدیران مؤسسات و خانه‌های قرآن شهرستان کاشان انتظارات و نقطه نظرات خود را بیان کردند.

گفتنی است، حجت الاسلام علی تقی‌زاده رئیس سازمان دارالقرآن کریم کشور ضمن بازدید از مؤسسه نور علی نور و خانه قرآن شهری سردار دل‌ها و اساتید و فعالان قرآنی شهرستان کاشان مدیران مؤسسات و خانه‌های قرآن شهری و روستایی با حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان دیدار کرد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات