۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۵
کد خبر: ۷۳۹۰۱۴
نماینده ولی فقیه در کرمانشاه مطرح کرد؛

اهمیت تأسی به اسلام به عنوان یک دین بصیرت آفرین

اهمیت تأسی به اسلام به عنوان یک دین بصیرت آفرین
کرمانشاه ـ آیت الله علما گفت: آن چیزی که به مسلمان عزت و اقتدار می بخشد توجه به اسلام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در مراسم عزاداری سربازان و نظامیان پادگان شهدا با تسلیت شهادت امام سجاد(ع) اظهار داشت: آن چیزی که به مسلمان اقتدار و وحدت می بخشد اسلام است، لذا باید همه ما مثل سید الشهدا(ع) خود را وقف اسلام کنیم.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه خطاب به سربازان گفت: شما جزء انصارالله هستید و موقعیت بزرگ شما و اقتدار شما به واسطه برکت اسلام است، زیرا همین اسلام در انقلاب اسلامی به ما هویت داد، عزت بخشید و اقتدار جهانی آفرید.

امام جمعه کرمانشاه اظهار داشت: امام راحل از اول سخنش اسلام بود و امامین انقلاب خود را وقف اسلام کرده اند زیرا با این قدرت اسلام است که اینگونه در جهان مطرح می شویم.

آیت الله علما تصریح کرد: فلسفه نه شرقی و نه غربی یعنی اسلام برای همه امور ما کفایت می کند، زیرا آن چیزی که تا به حال کشورهای اسلامی را نگه داشته اسلام است، لذا امام راحل ما را دعوت به اسلام ناب می کند که سرمایه بی بدیل مسلمانان باید باشد.

وی در خصوص مدیریت اسلام گفت: اسلام می فرمایید حرف حق و درست را حتی اگر از کفار باشد باید شنید و به کاربست زیرا اسلام قرار است مدیریت جهانی خود را اعمال نماید و این دین برای تمام اندیشه ها پاسخ دارد.

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه در خصوص اهمیت تأسی به اسلام به عنوان یک دین بصیرت آفرین، یادآور شد: در روز عاشورا حضرت اباالفضل عباس (ع) با بهره گیری از این بصیرت دینی امام زمان خود را شناخته و در فرازی بزرگ و بلند می فرماید « به خدا اگر دستانم را از بدنم قطع کنید، هر گز دست از حمایت دین اسلام برنمی دارم» لذا این بصیرت بزرگ در تاریخ بی نظیر است.

آیت الله علما در پایان سخنان خود در خصوص اهمیت توجه به دستورات اسلام تأکید کرد: اسلام باعث شده که آمریکا از شما حساب ببرد و به عنوان یک قدرت بزرگ جهانی از ما یاد می کند./1400/

ارسال نظرات