۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۷
کد خبر: ۷۳۹۰۰۲
رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور:

دشمن در اغتشاشات سال گذشته دچار اشتباه محاسباتی بسیاری شد

دشمن در اغتشاشات سال گذشته دچار اشتباه محاسباتی بسیاری شد
سردار زهرایی گفت: دشمن در اغتشاشات سال گذشته همانند عملیات مرصاد، دچار اشتباه محاسباتی بسیاری شد و بصیرت ملت ایران زمینه از بین رفتن توطئه‌های بدخواهان شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان کرمانشاه، مراسم گرامیداشت عملیات مرصاد امروز در حسینیه ثارالله شهر کرمانشاه برگزار شد.

در این مراسم سردار محمد زهرایی؛ رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در سخنانی اظهار داشت: مقام معظم رهبری زندگی شهید گونه را مشروط به داشتن دو ویژگی اشک و تلاش می‌دانند، اشک یعنی انسان با خدای خود رابطه داشته باشد و برای خدا قیام کند همانند قیامی که امام حسین علیه السلام انجام دادند.

این فرمانده نظامی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: واژه تلاش نیز در خدمت خالصانه خلاصه می‌شود و به معنای خدمت به خلق می‌باشد.

وی افزود: جهادگران باید خدمت صادقانه و بی‌منت داشته باشند و همواره با خدای خود معامله کنند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور اظهار کرد: ما در طول تاریخ عبرت‌های بسیار می‌بینیم، بسیاری از خلأ‌ها و ناکامی‌ها به دلیل نداشتن همین دو قاعده اشک و تلاش است.

سردار زهرایی عنوان داشت: بی شک همه ما می‌توانیم موحد و خدا ترس باشیم البته مشرک نیز می‌توانیم باشیم که اگر همراه امام زمان خود نباشیم بی‌گمان در گروه مشرکین قرار خواهیم گرفت همانند آنچه که در اغتشاشات سال گذشته دیدیم.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: انقلاب ما امروز نیازمند بصیرت است زیرا دنیا به سرعت در حال تغییرات پیامدی می‌باشد بنابراین باید در زمان و زمین با ولی خود همچنان باقی بمانیم.

سردار زهرایی ادامه داد: این قاعده بلاهایی به سر حق آورده و سبب تغییر موقت چهره استکبار شده است، بی ‌تفاوت کسی است که تا شب عاشورا همراه ولی و امام خویش است اما شب احساس می‌کند باید برود و امام خود را تنها بگذارد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: بین نتیجه و تکلیف هر جایی که ما به درستی تشخیص دادیم و وظیفه خود را انجام دادیم خداوند نیز ما را حمایت کرد، بی گمان اگر در روز عاشورا نیز هر کسی به تکلیف خود آگاه بود و بدان عمل می‌کرد نتیجه چیز دیگری بود.

سردار زهرایی خاطرنشان کرد: امروز انقلاب اسلامی ما به انجام تکالیف همه ما نیاز دارد و باید نتیجه را به خداوند واگذار کنیم با این حال متاسفانه می بینیم بعضاً کارهای کوچک را به خداوند واگذار می‌کنیم اما تصمیمات مهم و کلیدی را بر عهده خویش می‌گذاریم که این یک اشتباه راهبردی و بزرگ است.

وی در ادامه با اشاره به شباهت‌های عملیات مرصاد با اغتشاشات سال گذشته، افزود: در هر دو رویداد به خوبی چهره فتنه و نفاق برای همگان هویدا شد، دشمن در اغتشاشات سال گذشته در قالب جنگ ترکیبی به دنبال ایجاد یک فتنه بزرگ در داخل کشور بود.

وی تأکید کرد: دشمن در اغتشاشات سال گذشته همانند عملیات مرصاد، دچار اشتباه محاسباتی بسیاری شد و بصیرت ملت ایران زمینه از بین رفتن توطئه‌های بدخواهان شد./1400/

ارسال نظرات