۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۷
کد خبر: ۷۳۸۷۵۱
به همت سربازان گمنام امام زمان(عج) در سپاه پاسداران؛

عاملین ایجاد تفرقه میان مذاهب اسلامی در سرپل ذهاب دستگیر شدند

عاملین ایجاد تفرقه میان مذاهب اسلامی در سرپل ذهاب دستگیر شدند
عاملین ایجاد تفرقه در بین مذاهب اسلامی در سرپل ذهاب در تور اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اطلاعات سپاه این شهرستان قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، هتاکان به ایام محرم و عاملین ایجاد تفرقه دربین مذاهب اسلامی که سعی داشتند در ایام محرم با انتشار تصاویر توهین‌آمیز به مقدسات دینی اهانت کنند در تور اطلاعاتی پاسداران گمنام امام زمان (عج) در اطلاعات سپاه سرپل‌ذهاب قرار گرفتند.

امیر فیضی، دادستان دادسرای عمومی و انقلاب سرپل‌ذهاب با تأیید این خبر اظهارداشت: افرادی با هویت معلوم قصد داشتند با انتشار تصاویر توهین‌آمیز بزرگان دینی خصوصا تصاویر مربوط به ایام محرم درمیان مذاهب اسلامی شهرستان ایجاد تفرقه کنند که با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) در اطلاعات سپاه پاسداران این اقدام آن‌ها در کوتاهترین زمان ممکن خنثی شد.

وی افزود: این افراد از مدت‌ها پیش تخت رصد و اشراف اطلاعاتی پاسداران گمنام بودند و هدف آن‌ها ایجاد تفرقه در بین مذاهب اسلامی خصوصا در ایام محرم بود که بساط آن‌ها برچیده شد.

فرمانده سپاه ناحیه سرپل‌ذهاب در ادامه گفت: پاسداران گمنام در اطلاعات سپاه پاسداران در کنار سایر نیروهای امنیتی و اطلاعاتی شهرستان تمام فعالیتهای معاندین نظام را رصد کرده و تحت اشراف کامل اطلاعاتی قرار دارند و اگر بخواهند با اقدامات خود وحدت موجود در بین مذاهب اسلامی و اخوت و برادری مردم شهرستان را خدشه دار نمایند قطعا با هماهنگی و همکاری دستگاه قضایی شهرستان با آن‌ها برخورد قاطعانه خواهد شد.

سرهنگ مجتبی کاکایی افزود: ستاد خبری ۱۱۴ اطلاعات سپاه پاسداران آماده دریافت اخبار و اطلاعات از سوی مردم شریف در تمامی حوزه‌ها می‌باشد. هتاکان به ایام محرم و عاملین ایجاد تفرقه دربین مذاهب اسلامی که سعی داشتند در ایام محرم با انتشار تصاویر توهین‌آمیز به مقدسات دینی اهانت کنند در تور اطلاعاتی پاسداران گمنام امام زمان (عج) در اطلاعات سپاه سرپل‌ذهاب قرار گرفتند./1400/

ارسال نظرات