۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱
کد خبر: ۷۳۸۳۷۵
استاد قرائتی خطاب به طلاب و روحانیون:

در کلاس‌ها و منبرها، لبخند را فراموش نکنید

در کلاس‌ها و منبرها، لبخند را فراموش نکنید
اولین دوره توانمندسازی و تربیت مدیران و کادر مدارس علمیه خراسان با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین قرائتی در مراسم اختتامیه، به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری رسا در خراسان رضوی، مراسم اختتامیه اولین دوره توانمندسازی و تربیت مدیران و کادر مدارس علمیه خراسان با حضور حجت الاسلام والمسلمین قرائتی در جمع مدیران و ایجاد فضایی مفرح و خاطره انگیز برای حاضران برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین قرائتی در این مراسم به بیان نکاتی آموزنده و کاربردی برای مدیران پرداخت و بر فعالیت مدارس در روزهای پنج شنبه و ایام تابستان و تشکیل کلاس ها در فضایی خوش آب و هوا، تأکید کرد.

وی همچنین توجه به مدرک گرایی توسط مدیران را از نکات منفی دانست و از ایشان خواست تا هر برنامه ای که برای طلاب دارند با چهار هدف برنامه ریزی کنند: واجب یا مستحب باشد، مشکل جامعه یا مشکل فرد را برطرف سازد.

حجت الاسلام والمسلمین قرائتی در ادامه به تأثیر پوشش خواهران اشاره کرد و گفت: خواهران باید در محیطی که همه بانوان هستند از لباس های روشن استفاده کنند و لباس تیره را مخصوص خیابان استفاده نمایند.

وی همچنین از مدیران خواستند که واحدهای آموزشی خواهران را با توجه به مسئولیت فراوانی که در خانواده برعهده دارند، کمتر و کاربردی تر تنظیم نمایند.

در پایان نشست نیز حجت الاسلام والمسلمین قرائتی از تمامی طلاب خواستند که در منبر و سخنرانی های خود لبخند را که عاملی مؤثر در جذب مخاطب است، فراموش نکنند.

 

ارسال نظرات