۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۷
کد خبر: ۷۳۸۲۴۵
اولین جمعه هر ماه؛

پیاده روی گروهی و خانوادگی در مسیر پیامبر اعظم برگزار می شود

پیاده روی گروهی و خانوادگی در مسیر پیامبر اعظم برگزار می شود
پیاده روی اولین جمعه هر ماه با عنوان «جمعه های انتظار» و با شعار «السلام علی المهدی» از حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) تا مسجد مقدس جمکران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، پیاده روی اولین جمعه هر ماه با عنوان «جمعه های انتظار» و با شعار «السلام علی المهدی» از حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) تا مسجد مقدس جمکران برگزار می شود.

این گزارش می افزاید، طرح «جمعه» های انتظار با شعار «السلام علی المهدی» به منظور اجرای پیاده روی گروهی و خانوادگی در حد فاصل دو مکان مقدس حرم حضرت معصومه(س)، بلوار پیامبراعظم(ص) و مسجد مقدس جمکران و اجرای برنامه های گروهی فرهنگی و مذهبی همچون زیارت جمعی آل یاسین، سخنرانی دینی و پخش بیانات بزرگان دینی و اخلاقی کشورمان این مسیر را طی خواهند کرد.

بر اساس این گزارش، زمان پیاده روی جمعه اول هر ماه، زمان دومین پیاده روی سراسری جمعه، ششم مردادماه، همزمان با روز عاشورا و شام غریبان می باشد.

گفتنی است، مجری طرح، «من» و «تو» و همه منتظران حقیقی، آحاد ملت شریف و مومن ایران، بزرگان و مسئولان شهر، مساجد، هیئات، مواکب حسینی، بسیج، اصناف، ارگان‌ها و نهادهای دینی و فرهنگی و انقلابی بویژه حوزه های علمیه، مبلغان امین و مبلغان طرح هجرت، و همه کسانی که سودای عشق و انتظار و سربازی مهدی فاطمه(ع) در سر دارند. با هماهنگی کامل نهادها و مراکز مرتبط و مسئولان شهر این حرکت سراسری رقم خواهد خورد.

ارسال نظرات