۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۳
کد خبر: ۷۳۷۶۵۹
نماینده ولی فقیه در مازندران تأکید کرد؛

ضرورت حفظ هوشیاری در برابر فتنه دشمن در حوزه عفاف و حجاب

ضرورت حفظ هوشیاری در برابر فتنه دشمن در حوزه عفاف و حجاب
مازندران - حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، دادن احساس امنیت به مردم را هنر بزرگی دانست و بر ضرورت حفظ هوشیاری در برابر فتنه دشمن در حوزه عفاف و حجاب تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در مراسمی که در فرماندهی انتظامی شهرستان ساری به‌مناسبت دهه ولایت و عید غدیر برگزار شد، با اشاره به موفقیت های نیروی انتظامی در دفاع از امنیت بویژه در فتنه‌های اخیر، اظهار داشت: برگزاری این جلسه باعنوان تجلیل از غدیر و تکریم بابت زحمات نیروهای انتظامی تشکیل شده جای تقدیر دارد.

وی با اشاره به کمبودهایی که در مجموعه زحمت کش و پر تلاش نیروی انتطامی از نظر نیروی انسانی، تجهیزات و همچنین مسائل معیشتی وجود دارد، افزود: علی رغم همه این مسائل و مشکلات باید عمل به وظیفه به طور جدی در دستور کار فعالان این حوزه قرار گیرد.

امام جمعه ساری با بیان این که فتنه‌ها به پایان نرسیده است، یادآور شد: دشمن در حال ایجاد ناهنجاری‌ها در حوزه حجاب و عفاف، اراذل و اوباش و سرقت‌ و ناامنی‌ها است که باید هوشیار و بیدار باشیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد: مردم به‌دلیل بیداری زحمت کشان نیروی انتظامی آسوده می‌خوابند و امنیت خودشان را مرهون بیداری شما می‌دانند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی، دادن احساس امنیت به مردم را هنر بزرگی دانست و گفت: امنیت بدون داشتن احساس، آزردگی خاطر به‌وجود می‌آورد.

وی با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم(ص)، خاطرنشان کرد: پیامبر گرامی اسلام فرمودند که ولایت یعنی علاقه و محبت به حضرت علی(ع)، ادامه داد: پیروی از علی،(ع) یک واجب خدایی، دوست‌داران علی(ع) دوست‌داران خدا و دشمنان ایشان دشمنان خدا هستند و کسانی که با علی(ع) می‌جنگند با خدا می‌جنگند، نقطه مقابل علی(ع) شیطانیان هستند.

امام جمعه ساری با بیان این که هر که با غدیر همراهی کند در مقابل شیطان قرار خواهد گرفت، ادامه داد: نیروی زحمت کش انتظامی که در تبعیت از رهبر عزیزمان با اغتشاشات مقابله کردند از غدیریان، طرفداران اسلام و ولایت هستند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با بیان این که شیطان قصد رها کردن ندارد و همیشه سعی می‌کند به ما نزدیک شود، تاکید کرد: باید همیشه مراقب باشیم با معنویت و نماز به‌ویژه نماز اول وقت شیطان را شکست دهیم.

وی با اشاره به این که کسانی که دست به اغتشاش، ایجاد ناامنی و سوزاندن قرآن و روسری زدند اهل نماز و معنویت نبودند، تصریح کرد: توجه به معنویت و ارزش های دینی و الهی انسان را از گرفتار شدن در چنین مسائل و حوادثی مصون می دارد./950/

افشین ایمانی
ارسال نظرات