۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۵
کد خبر: ۷۳۷۴۰۶
در دیدار مدیرعامل خبرگزاری رسا با مدیر حوزه فارس مطرح شد؛

اهمیت فعالیت های رسانه ای و ضرورت هوشیاری در برابر فتنه ها

اهمیت فعالیت های رسانه ای و ضرورت هوشیاری در برابر فتنه ها
مدیر حوزه علمیه استان فارس در دیدار مدیرعامل خبرگزاری رسا بر اهمیت رسانه فعالیت های رسانه ای در عصر کنونی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شیراز، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا محمودی مدیر حوزه علمیه استان فارس در دیدار مدیرعامل خبرگزاری رسا و جمعی از مسئولان حوزوی که در دفتر مدیریت حوزه‌های علمیه استان فارس انجام شد به اهمیت رسانه در عصر کنونی اشاره و تصریح کرد: رسانه، عقل هوشیار و چشم بیدار جامعه بوده و وزانت جوامع به حضور فعال رسانه‌ها بستگی دارد.

حجت الاسلام محمودی افزود: نظام سرمایه‌داری غرب با تمام توان رسانه‌ای خود، گام در میدان مواجهه و تقابل با ارزش‌های دینی و انقلابی ایران اسلامی نهاده است و در جریان فتنه پاییز ۱۴۰۱ بیشترین سطح تقابل نظام سرمایه‌داری و ارتجاع منطقه با انقلاب اسلامی را شاهد بودیم.

مدیر حوزه علمیه فارس با استناد به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره اهمیت رسانه و فعالیت رسانه‌ای اذعان داشت: متاسفانه ما در حوزه‌های علمیه نتوانسته‌ایم حتی از ظرفیت‌های بالفعل خود به درستی استفاده کرده و بهره‌برداری کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین محمودی در این دیدار به قابلیت‌ها، ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و قدمت هزار ساله حوزه علمیه استان فارس اشاره و تاکید کرد: حوزه علمیه فارس با این پیشینه و افتخار، شخصیت‌های مبرّزی را در زمینه علوم نقلی و عقلی به جامعه تقدیم کرده است که قابل توجه می باشد.

اهمیت فعالیت های رسانه ای و ضرورت هوشیاری در برابر فتنه ها

مدیر حوزه علمیه فارس ضمن اعلام آمادگی برای تعامل و همکاری همه جانبه با خبرگزاری رسا ابراز امیدواری کرد: ان شاءالله با حضور شما، طلیعه مبارکی را شاهد باشیم و بتوانیم حوزه علمیه فارس و مفاخر آن را بیشتر و بهتر به جامعه معرفی کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین محمودی در بخشی دیگر از سخنان خود به پشتوانه مردمی نظام اسلامی اشاره و تاکید کرد: مردم غیور و قهرمان ایران اسلامی در هرکجا احساس نیاز و خطر کردند با تمام وجود به صحنه آمده و حمایت خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی و ارزش های بالای آن نشان دادند.

مدیر حوزه علمیه فارس در این دیدار بر لزوم آسیب شناسی دقیق و همه جانبه فتنه پاییز ۱۴۰۱ تاکید و تصریح کرد: در این فتنه دشمنان انقلاب اسلامی بویژه بر روی نسل نوجوان و جوان تمرکز و فعالیت کرده و برای اغفال نسل جوان کشور، همه توان خود را در فضای مجازی و رسانه‌ای به کار گرفتند تا هویت ملی و دینی ما را نشانه گیرند و ما باید دارای هوشیاری در تراز انقلاب اسلامی باشیم.

گفتنی است، در ابتدای این دیدار گزارشی از فعالیت‌های خبرگزاری رسا به مدیر حوزه علمیه استان فارس تقدیم و ارائه شد که مورد توجه حجت الاسلام والمسلمین محمودی قرار گرفت.

ارسال نظرات