۰۶ بهمن ۱۳۸۸ - ۰۹:۴۲
کد خبر: ۷۳۷۲۳
آیت الله شبستری:

عده ای درصدد سوء استفاده از طرح هدفمند کردن یارانه ها هستند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه تبریز گفت: عده ای فرصت طلب و سودجو درصدد سوء استفاده از اجرای طرح هدفمند کردن یارانه ها هستند.
آيت الله شبستري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت ‌الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی شب گذشته در دیدار اصناف و بازاریان تبریز به تشریح ابعاد مختلف طرح هدفمند کردن یارانه ها پرداخت.

وی خاطر نشان کرد: اگر این طرح به صورت صحیح و با پشتوانه مطالعات گسترده و جامعه شناسانه اجرایی شود، بسیاری از معضلات اقتصادی کشئر را مرتفع خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به احتمال سوء استفاده برخی افراد در اجرای طرح هدفمند کردن یارانه‌ها بیان داشت: اصناف و بازاریان باید اوضاع را کنترل و به دولت در اجرای صحیح طرح کمک کنند.

آیت الله شبستری تاکید کرد: اگر نظارت دقیق بر قیمت ها و بازار نباشد، بسیاری از سودجویان فرصت را برای غارت ثروت ملی مردم ایران غنیمت خواهند شمرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش بازاریان تبریز در پیروزی انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: امروز دشمن در لباس دوست برای تضعیف جایگاه ولایت فقیه وارد عرصه شده است.

عضو خبرگان رهبری ادامه داد: برای تشخیص دوست از دشمن و درک واقعیت‌ها نیاز بر بصیرت و بینش سیاسی داریم و در صورت افزایش آگاهی و حفظ وحدت و همدلی، هیچ یک از توطئه‌های دشمن محقق نمی‌شود.

آیت الله محسن شبستری خاطر نشان کرد: فتنه‌ها، لغزش‌ها و آشنا نبودن به اوضاع سیاسی زمانه ناشی از نبود بصیرت و آگاهی است و خواص فرهیختگان و نخبگان باید مراقب باشند در کوران حوادث نلغزند.

وی تصریح کرد: ملت ایران با تکیه بر اصل ولایت‌پذیری خود هرگز در هیچ شرایطی از سختی‌ها هراس نداشته و همین روحیه ولایت‌پذیری، توطئه‌های شوم دشمنان را نقش برآب کرده و خواهد کرد./935/پ202/ف.
ارسال نظرات