۰۵ بهمن ۱۳۸۸ - ۱۷:۳۳
کد خبر: ۷۳۷۰۷
عضو کمیسیون حقوق و قضایی مجلس :

نباید در رفتار و گفتار نخبگان نفاق و دورویی دیده شود

خبرگزاری رساـ حجت الاسلام موسوی سرچشمه گفت: رهبری در این مقطع زمانی از نخبگان خواسته تا موضع خود راشفاف بیان کنند , بدین معنا که خواص باید با بیان شفاف خود مرزخود را مشخص کنند و ابراز کنند که در کنار نظام هستند یا روبه روی آن .
حجت الاسلام سيد يونس موسوي سرچشمه نماينده مجلس هشتم


حجت الاسلام سید یونس موسوی سرچشمه نماینده منتخب مردم فیروز آباد، قیر و کازین و فراشبند در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خصوص بیانات اخیر مقام معظم رهبری خطاب به خواص برای شفافیت مواضع گفت: وقتی رهبر معظم انقلاب به نخبگان اعلام میکنند که نخبگان بایستی مواضع شفاف داشته باشند یعنی اینکه طوری نباشد که در رفتار و گفتار آنها نفاق و دورویی دیده شود.

وی با بیان اینکه باید دانست که دورویی در گفتار یکی از مراحل اولیه نفاق است بیان کرد: جریان نفاق از آغاز اسلام با انقلاب پیامبر (ص) و جود داشت و این جریان در انقلاب اسلامی ایران هم مشاهده شد و در آینده هم قطعا"دیده خواهد شد از این رو بایستی همواره خط خود را با خطوط نفاق جدا ساخت.

عضو کمیسیون حقوق و قضایی مجلس خاطر نشان کرد: از آنجایی که جریان نفاق مقطعی و کوتاه مدت نیست از این رو بایستی همواره بدنبال آن باشیم تا خود را در برابر جریان نفاق تقویت و تحکیم بخشیم.

وی تاکید کرد: رهبری در این مقطع زمانی از نخبگان خواسته تا موضع خود راشفاف بیان کنند، بدین معنا که خواص باید با بیان شفاف خود و مرز خود را مشخص کنند و ابراز کنند که همراه با نظام هستند یا رو در روی نظام .

حجت الاسلام موسوی سرچشمه ایراد داشت: نخبگان و خواص مورد اشاره باید بدانند که نصیحت رهبر معظم انقلاب مشفقانه و ارشاد گرانه است چرا که ایشان همه جریانها و احزاب را بعنوان اجزاء ملت دوست دارند و برای خدمت هر چه بهتر این جریانها از نخبگان میخواهند تا مواضع خود را شفاف بیان کنند.

وی با بیان اینکه نباید فریب دشمن و الفاظ چند رنگ آن راب خوریم گفت: باید خواص به عنوان حامیان و دلسوزان نظام آشکارا اعلام کنند که از سران فتنه فاصله دارند همچنین باید اعلام کنند که مواضع تبیین شده از سوی استکبار جهانی علیه نظام را قبول ندارند و در کنار آحاد ملت هستند.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس ابراز داشت :گرچه فتنه فتنه گران در ماههای اخیر به خاطر آگاهی مردم و دوراندیشی و بینش رهبر معظم انقلاب دچار شکست محض شده اما عقیده داریم علی رغم اینکه ماهیت این افراد برای مردم روشن شده باید با بصیرت وضعیتی که در آن قرار گرفته ایم کنترل کنیم و مراقب باشیم که دشمن برنامه فتنه انگیزانه ای چون هتاکی روز عاشورا را ایجاد نکند. /955/ت302/ج

ارسال نظرات